سرویس فرهنگی:

رئیس آموزش و پرورش کلاله معرفی شد

1403-06-30 10:06:52
0
121

سرویس اجتماعی: صبح امروز رئیس جدیدآموزش و پرورش کلاله معرفی شد.

 

به گزارش کلاله خبر،صبح امروز با حضورعرب احمدی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش گلستان،محمد محمد زاده تودیع و اسماعیل تقی زاده به عنوان رئیس جدیدآموزش و پرورش شهرستان کلاله معرفی شد.

دراین مراسم محمدمحمد زاده در سخنرانی خود به گوشه ای از فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان در زمان خود اشاره کرد وگفت: درسال های اخیرشهرستان کلاله از نظر کسب رتبه های برتر کنکور،برای خوددر استان گلستان حرفی برای گفتن دارد و توانسته است سطح خود در استان گلستان را ارتقاع بخشد.

وی افزود: باهمکاری هم توانستیم فنی حرفه ای شهرستان را توسعه بخشیم و رشته های متنوعی را به دروس تحصیلی و عملی آن اضافه کنیم وتوسعه بخشی فنی حرفه ای را از 18 درصد به 49 درصدبرسانیم.

محمدزاده یادآورشد: ازجمله مهمترین پروژه های چشمگیر این دوره،ساخت دو مدرسه آل یاسین و امام خمینی(ره) و نوسازی 2 مدرسه تخریب شده در سطح شهرستان کلاله بود.

محمدتقی قزلسفلی فرماندار کلاله نیز در سخنرانی خود گفت: هرآمدنی،رفتنی دارد و مسئولیت امانتی است که بردوش برخی از مسئولین نهاده می شود و آنچه برای همه بخصوص مسئولین مهم است،اصل نظام می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد و این مهم فقط با یکپارچگی و عزم امکان پذیر است.

وی افزود: درخصوص هدفمندی یارانه ها تمهیدات زیادی اندیشیده شده است که برخی از هزینه های دولت در بخش آموزش هزینه خواهد شد و بخش آموزش شهرستان کلاله، توجه مسئولین در این رابطه را می طلبد.

قزلسفلی تاکید کرد: درشهرستان کلاله 55 مدرسه نیاز به نوسازی و بازسازی دارد که از این بین 12 مدرسه این شهرستان درشرایط بحرانی می باشد.

عرب احمدی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان دربخشی از این مراسم درسخنرانی خود گفت: آنچه برای یک مدیر مهم است،زمان می باشد که مانند ابری زود گذراست و مدیرانی که یک مسئولیت را می پذیرند باید ازفرصت ها استفاده کنند تا بتوانند برای خود باقیات و صالحات ذخیره نمایند.

وی افزود: یک مدیر باید سه مهارت فنی،برقراری ارتباط و ادراکی داشته باشد چرا که با داشتن مهارت فنی می توانند از محیط کاری خود اطلاعات مفیدی کسب نمایند و زمانی که مهارت اداراکی داشته باشد می تواند جهت توسعه و پیشرفت کارخود طرح و برنامه بریزد و ازمهمترین این مهارت ها برقراری ارتباط با دیگران است که این موضوع باعث افزایش انضباط درونی و کاهش نظارت خارجی می شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت درون سیستمی و برون سیستمی است و این تعامل باعث عملیاتی شدن برخی از اهداف آموزش و پرورش می شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار