در شانزدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید:

احتمال استیضاح شهردار گرگان / نامه معنادار مولوی گرگیج به جیش الظلم / پیدا نشدن نوجوان غرق شده گنبدی بعد از یک ماه / نقش سرپرست خبرگزاری مهر گلستان در بسکتبال

1403-08-01 09:08:42
0
28

سرویس اجتماعی: احتمال استیضاح شهردار گرگان ، نامه معنادار مولوی گرگیج به جیش الظلم ، پیدا نشدن نوجوان غرق شده گنبدی بعد از یک ماه ، نقش سرپرست خبرگزاری مهر گلستان در بسکتبال را در شانزدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید.

 

در شامگاه پنجشنبه 21 فروردین 1393 شانزدهمین بسته خبری گلستان ما را در کلاله خبر بخوانید.

** شنیده ها حاکیست در پی انتصابات اخیر در شهرداری گرگان توسط صادقلو شهردار برخی از اعضای شورای شهر این انتصابات را سفارشی و ناکارآمد قلمداد کردند و گفته اند اگر روند به همین ترتیب پیش برود احتمال استیضاح شهردار گرگان وجود دارد.

** در حالی که این روزها موج انتقادات به سمت مولوی عبدالحمید از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان بخاطر مذاکره با گروهک تروریستی جیش الظلم و احتمال اتباط این گروهها با وی ، مولوی گرگیج از علمای اهل سنت استان نیز از مولوی عبدالحمید بخاطر این حرکت تجلیل کرد. این موارد در حالی است که گروهک تروریستی جیش الظلم علیه نظام اعلام جنگ مسلحانه کرده و محارب شناخته می شوند و مذاکره با چنین افرادی قابل تامل است ، در ثانی اقتدار ایران اسلامی موجب مرزبانان شد . مولوی گرگیج قبل از سفر به مکه نیز طی نامه ای به جیش الظلم خواسته بود که مرزبانان ایرانی را آزاد کنند . نکته جالب اینجاست که احتمالا این افراد در داخل کشور هستند که این نامه ها اینطور راحت بدستشان می رسد.

** شنیده ها حاکیست در حالی که یکی از دانش آموزان سمیعی مدیر کل سابق پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را پدر خطاب کرد ، کارکنان این اداره نیز با چشمانی اشکبار با این مدیر توانمند خداحافظی کردند ، سوال ما از استاندار اینست که آیا تغییرات اینقدر الزامی و اجباری که ما فرزندان انقلاب و مدیران توانمندی چون سمیعی را ذبح کنیم ؛ پس اعتدال کجا رفته ؛ همش خیال بود!

** شنیده ها حاکیست پیکر صمد کاووسی پسر بچه هشت ساله گنبدی که در تاریخ 21 اسفند ماه در یک رودخانه گنبد غرق شده بود هنوز پیدا نشده و خانواده گنبدی هنوز داغدار تنها پسر خانواده می باشند . پدر صمد از اورژانس ، هلال احمر و سایر نهادها خواست تا فرزند وی را بیابند.

** شنیده ها حاکیست سرپرست خبرگزاری مهر گلستان که به تازگی منصوب شده یکی از آتش بیاران معرکه بسکتبال است که با ارسال ایمیل به طرفداران و افراد خاص به تحریک آنان می پردازد و در این خبرگزاری نیز مطالب زیادی علیه مصوبه شورا داشته است .

** شنیده ها حاکیست برخی مدیران که در دولت احمدی نژاد پای ثابت جشن روز فناوری هسته ای بودند امروز پنجشنبه 21 فروردین برای این جشن به تالار فخر الدین اسعد گرگانی نرفتند و جز یک مدیر کل و چند معاون مدیر کل بقیه دو دستی بی صندلی خود چسبیده بودند و ترجیح دادند در خانه بمانند .


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار