دربسته خبری بخوانید:

شعار علیه شورای شهر گرگان / شیعه شدن یک دانشجوی دختر اهل سنت در گرگان / تجلیل فرمانده لشکر 30 از گلستان ما / گسترش المان های شیطان پرستی در گرگان / قبرستان جدید گرگان / اعتراض آهن فروشان گرگانی

1403-08-01 09:08:37
0
11

سرویس اجتماعی:شعار علیه شورای شهر گرگان ،شیعه شدن یک دانشجوی دختر اهل سنت در گرگان ،تجلیل فرمانده لشکر 30 از گلستان ما ،گسترش المان های شیطان پرستی در گرگان،قبرستان جدید گرگان ، اعتراض آهن فروشان گرگانی را در پانزدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید.

 

پانزدهمین بسته خبری گلستان ما را در بیستمین روز از بهار 93 از طریق سایت کلاله خبر می خوانید .

** شنیده شده است تعداد معدودی از تماشاچیان تیم شهرداری گرگان به تحریک عده ای خاص در بازی تیم های بسکتبال سولن بهشت هیرکان و پتروشیمی بندر امام خمینی (ع) بر علیه شورای شهر گرگان شعارهایی را می دادند . "شورایی بی غیرت رای ما را پس بده و تیم اگه منحل بشه واویلا واویلا "از این شعارها بود.  اخیرا شورای شهر گرگان مصوب کرد تا در فصل آینده در رشته بسکتبال تیمداری نکند.

** شنیده ها حاکیست در طی برپایی خیمه های معرفت در غالب طرح نوروزی آرامش بهاری از تاریخ 28 اسفند 92 تا تاریخ 15 فروردین در بقاع متبرکه امامزادگان با حضور روحانیون ؛ خانم افشار دانشجوی اهل سنت سنندجی که در یکی از دانشگاه های گرگان تحصیل می کند در امامزاده عبدالله زیارت به مذهب شیعه روی آورد .

** شنیده حاکیست در حالی که موضوع انصراف از دریافت یارانه توسط دولت تبلیغ می شود، پیامکی خطاب به طرفداران دولت در برخی از استانها منتشر شده است در این پیامک آمده است: کلیه عزیزان و دوستان بنفشی که در سال 92 به آقای روحانی رای دادند،  و روحانی متشکریم  ... گفتند، هم اکنون دولت منتخب تون نیازمند یاری سبز شماست. شما 18 میلیون نفرید و می توانید با نگرفتن یارانه کمک شایانی به دولت بکنید، ما که بهش رای ندادیم، عمرا هم انصراف نمی دهیم.

** شنیده ها حاکیست که یک خبرنگار گنبدی مسئول روابط عمومی فرمانداری می شود. گفته می شود روابط عمومی سابق فرمانداری گنبد با مطبوعات و خبرنگاران رابطه نزدیکی نداشت و فقط با ایرنا و صدا وسیما خوب بود . گفته می شود فرماندار گنبد نظر مناسبی نسبت به این قضیه ندارد اما گویا روابط عمومی استانداری نسبت به این کار مبادرت ورزیده است.

** شنیده ها حاکیست امیر خمر فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان صبح امروز در جمع خبرنگاران استانی با انتقاد از خبرهای یکسان خبرگزاری های استانی گفت : من همه خبرگزاری ها و سایت ها را رصد می کنم و متوجه یکنواخت بودن تیترها و یکجور بودن مطالب می شوم و فقط این سایت گلستان ما است که تیترهای متفاوت تری نسبت به سایر رسانه های استانی دارد. قربون آدم چیز فهم ! دمت گرم امیر ! سالاری !

** شنیده ها حاکیست گسترش المان های شیطان پرستی در گرگان رو به فزونی است که برخی علت آن را سبک معماری غربی می دانند که تحصیلکرده های ما از آن الگو برداری می کنند . نماد المان میدان بسیج که شبیه غوزه پنبه است و شباهت به علائم شیطان پرستی دارد، نماد المان میدان شهرداری که شبیه پرنده هشت پر و آرم جبهه مشارکت  بوده ، نمای موسسه میرداماد که هیچ سنخیتی با معماری اسلامی نداردو شبیه کاخ کرملین است ، نقاشی آرم ستاره داوود زیر یادمان شهدای گمنام امام زاده عبدالله گرگان و مصلی گرگان که تنها مصلی(محل نمازخواندن)کشور است که مناره ندارد و شبیه استادیوم های روپوشیده است،  را می توان جزو این نمادهای شیطان پرستی شمرد. 

** شنیده ها حاکیست قبرستان جدید گرگان واقع در جاده آق قلا پایین تر از شرکت آب و فاضلاب و نرسیده به محمد آباد بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و از این رو قرار است این محل متبرک به ابدان چند شهید گمنام دوران دفاع مقدس بشود تا مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

** شنیده ها حاکیست با انتقال آهنگرهای گرگان به جاده امیر آباد موجی از اعتراض در این صنف بوجود آمده است و اعضای این صنف این کار را فاقد کارشناسی و موجب کسادی کار خود می دانند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار