سرویس فناوری:

رفع مشکل زمانی سایت ثبت نام یارانه ها

1403-06-30 10:06:33
0
59

سرویس فناوری: ممکن است برخی از متقاضیان ثبت نام دریافت یارانه با مشکل تاریخی و زمانی سایت ثبت نام یارانه ها روبرو شده باشند ه درادامه با یک ترفند ساده این مشکل را رفع می کنیم.

 

کلاله خبر،ازآنجا که ثبت نام یارانه برای برخی از خانواده های کم بضاعت امری مهم تلقی می شود،شاید ایجاد چنین مشکلی موجب نگرانی خاطر این خانواده ها شود که در ادامه با یک ترفند ساده می توانید این مشکل را رفع نماید.

درصورتی که ساعت و تاریخ سیستم شما تنظیم نباشد،وارد سایت refahi.ir که شوید با پیام "لطفا ساعت و تاریخ سیستم خود را تنظیم بفرمایید وسپس مجددا صفحه را بارگزاری کنید" روبرو خواهید شد.

گفتنی است که نیازی نیست که تاریخ سیستم شما حتما شمسی باشد،بلکه تاریخ صحیح میلادی نیز می تواند باعث رفع این مشکل شود که در ذیل به آن می پردازیم.

تاریخ و ساعت سیستم، زمان روبرو شدن با پیام سایت:

شما کاربران می توانید از دو طریق به بخش ساعت و تاریخ سیستم خود دسترسی داشته باشید.

دراغلب سیستم عامل ها درنوار taskbar و درسمت راست نمایشگر ساعت و تاریخ سیستم نمایش داده می شود که با 2 بار کلیک بر روی آن،به قسمت تنظیمات آن وارد می شوید و یا می توانید از مسیر زیر به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

control panel-clock,language,and region-time and date

با وارد شدن به این قسمت صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که با کلیک برروی تب internet time و کلیک برروی update now ساعت و تاریخ سیستم شما بروزرسانی می شود.

پیام سایت پس از تنظیم ساعت و تاریخ سیستم.


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار