شهردار مراوه تپه:

مراوه تپه محروم ترین شهر گلستان است/ ایستگاه شبکه دیجیتال در مراوه تپه افتتاح می شود

1403-08-01 09:08:40
0
15

سرویس اجتماعی: شهردار مراوه تپه گفت: مراوه تپه محروم ترین شهرستان استان گلستان است و از چهار طرف در مسیر سیلاب قرار دارد که باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از سیلابی شدن این شهرستان صورت گیرد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر،مجید پران دوجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که با عنایت استاندار و مسئولین استانی این هفته ایستگاه شبکه دیجیتال این شهرستان افتتاح می شود، اظهار کرد: احداث 5 هزار متر پارک در شهر ، کاشت درخت درآن، 1500 متر نهال کاری در داخل شهر و یک هکتار زیتونکاری در سایت مختومقلی از جمله اقدامات شهرداری در این مدت بوده است.

وی افزود:برای این که شهرستان مراوه تپه در چهار مسیر سیلابی قرار دارد لازم است اقداماتی نظیر دیوار و سنگ چینی در مسیر ورودی سیلاب ها انجام شود و این کار مستلزم داشتن بودجه های مناسب استانی و کشوری است.

دوجی اضافه کرد: ورودی شهر ما دو پل کوچک است که باید گسترده شود و ما هر مقدار بخواهیم شهر را گسترش دهیم باید از این دو پل بگذریم و در این رابطه به استانداری و وزارت کشور برای تامین بودجه درخواست داده ایم که هنوز عملی نشده است.

نصب 50 سطل زباله درسال 93

شهردار مراوه تپه افزود: از جمله کمبودهای خدمات شهری در شهرستان ما کمبود سطل زباله است که امسال قصد داریم 50 سطل زباله در سطح شهر نصب کنیم.

دوجی تصریح کرد: مساله آسفالت سطح شهر هم از دیگر مشکلات شهرستان مراوه است و در سایت مسکن مهر مراوه که در یک کیلومتری این شهرستان قرار دارد مقرر بود برای آسفالت مسیر بودجه ای اختصاص دهند که هنوز میسر نشده است.

وی در رابطه با بودجه شهرداری مراوه گفت: در سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان بودجه شهرستان بود که محقق شده آن یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود و برای سال 93 نیز یک و نیم میلیارد تومان بودجه بسته شده است که امیدواریم به میزان دو میلیارد تومان محقق شود.

دوجی بیان کرد: مراوه تپه از بهترین مناطق پرورش دام کشور است و از مهم ترین طرح های ما در شهرستان احداث کشتارگاه نیمه صنعتی است .

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار