شنیده های دیگر:

افزایش 2برابری برخی مصالح ساختمانی تا حق الزحمه 2 و نیم میلیونی یک مهندس ناظر

1403-06-30 10:06:46
0
52

سرویس اجتماعی: افزایش 2 برابری برخی از مصالح ساختمانی و حق الزحمه 2 و نیم میلیون تومانی یک مهندس برای تمدید جواز ساخت یک خانه از شنیده های جدید سایت کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر،درهجدهمین روز فرودین ماه با شنیده های دیگر کلاله خبر همراه باشید.

شنیده ایم در یکی از شهرها از ابتدای سال نو،فروش برخی از مصالح همچون شن و ماسه از سوی سنگ شکن های آن شهر به دلایل مختلف متوقف شده بود واین امر باعث کاهش ساخت و ساز مسکن سازان شده بود.

شنیده ها حاکی ازآن است که بعداز شروع بکار این سنگ شکن ها قیمت شن و ماسه در هر تن نزدیک به 2 برابر افزایش یافته است که این موضوع باعث اعتراض برخی رانندگان تراکتور شده بود که برای رسیدگی به شکایت خود به ... مراجعه نموده اند و مسئولین ... با مراجعه به این سنگ شکن نه تنها باعث حل این مشکل نشدند،بلکه دیگر سنگ شکن های آن شهر نیز قیمت های خود را افزایش دادند و خدا می داند در این بین چه گذشته است!.

همانطورکه می دانید برای افرادی که با یک حقوق بخور و نمیر زندگی خود را ادامه می دهند،ساخت مسکن مشکل است ودر ساخت یک مسکن به دلایل مالی وقفه های زیادی ایجاد می شود.

شنیده ایم شهروندی برای نصب کنتوربرق به اداره برق شهری مراجعه کرده و این اداره به دلیل انقضای زمان پروانه ساخت،از نصب کنتور مدنظر برای منزل این فرد امتناع کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که این شهروند جهت تمدید پروانه ساخت به شهرداری آن شهرمراجعه نموده است و شهرداری با گرفتن مالیات،وی را به مهندس عمران طرف قرار داد خود معرفی می کند و این شهروند با مراجعه به این مهندس،با چرتکه محاسباتی این مهندس روبرو می شود که پس از دقایقی هزینه این چرتکه به بیش از 2 و نیم میلیون حق الزحمه مهندس ناظر برآورد می شود، درصورتی که این مهندس ناظر برای این شهروند از نظر مهندسی هیچ اقدامی انجام نداده بود.

بالاخره بعد از ساعتی چک و چانه این مهندس محترم به 1 میلیون تومان راضی می شود و مهر معجزه کننده خود را پای پروانه ساخت این شهروند می زند.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار