ایران خواستارمیزبانی دوربعدی جام جهانی شد

1403-07-02 11:07:20
0
46

رییس فدراسیون فوتبال ایران وعضو کمیته فوتسال فدراسیون بین المللی فوتبال ˈفیفاˈ گفت‌ درخواست میزبانی دوره بعدی جام جهانی ومسابقات جام باشگاه های آسیا و جهان را به مسوولان فیفا داده است.


به گزارش کلاله خبر، علی کفاشیان که برای شرکت در نشست کمیته فوتسال فیفا به تایلند رفته است در گفت وگو با ایرنا افزود:‌ در این جلسه این موضوع مطرح و ‌ پاسخ به این پیشنهاد ایران پس از بررسی سایر اعضاء اعلام خواهد شد.

کفاشیان گفت: ما حتی آمادگی آن را داشتیم که در سال جاری میزبان مسابقات جام جهانی باشیم و این رقابت ها بجای تایلند در ایران برگزار شود چرا که علاوه بر تهران، سالن های فوتسال خوب و باکیفیتی در سایر استان ها داریم.

وی مدعی شد رابطه خوبی با برخی از اعضای کمیته فوتسال فیفا دارد و با آنان در خصوص دریافت پاسخ مثبت از فیفا در خصوص پیشنهادهای ارایه شده ایران رایزنی کرده است.

کفاشیان ابراز امیدواری کرد:‌ ایران میزبان آینده جام جهانی فوتسال باشد و همچنین مسابقات باشگاه های آسیا و جهان را میزبانی کند.

وی گفت:‌ در صورتی که فیفا با میزبانی ایران در خصوص جام باشگاه های آسیا موافقت کند این مسابقات برای نخستین بار به میزبانی ما و به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص بازی های پیش روی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتسال در تایلند هم گفت:‌ فوتسال در کشور ما یک ورزش مردمی و صاحب لیگ برتر است و بنابراین باید خود را به عنوان سه تیم برتر جهان معرفی کنیم.

کفاشیان ابراز امیدواری کرد:‌ تیم ایران در این رقابت ها حداقل در بین چهار تیم برتر جهان قرار گیرد.

به گفته وی، فوتسال ایران حتی شایستگی قهرمانی یا نایب قهرمانی جهان را دارد.

کفاشیان گفت:‌ فوتسال رشد قابل توجه ای در جهان داشته است چرا که کشورهای زیادی در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کرده اند و بایستی علاوه بر تیم های مدعی همچون اسپانیا، برزیل، آرژانتین و ایتالیا مواظب رقیبان جدیدی همچون روسیه، اوکراین و جمهوری چک باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال جمعه شب پس از بازی تیم ایران مقابل اسپانیا به تهران باز می گردد و چند روز بعد دوباره برای شرکت در جلسه بعدی کمیته فوتسال فیفا به تایلند بازخواهد گشت./ندای انقلاب به نقل از ایرنا


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار