دربسته خبری بخوانید:

مدیر کلی که نرفته برگشت / پشت پرده انتخاب سرپرست خبرگزاری مهر گلستان / انتقاد شدید امام جمعه بندرگز از وزیر ارشاد / توزیع 8 هزار انجیل کمتر از یک ماه در مازندران / زمزمه های اختلاف بین شورای شهر و شهردار گنبد

1403-08-01 09:08:43
0
9

سرویس اجتماعی :مدیر کلی که نرفته برگشت،معرفی رئیس و روابط عمومی نظام مهندسی استان،پشت پرده انتخاب سرپرست خبرگزاری مهر گلستان،انتقاد شدید امام جمعه بندرگز از وزیر ارشاد، توزیع 8 هزار انجیل کمتر از یک ماه در مازندران و زمزمه های اختلاف بین شورای شهر و شهردار گنبد را در دوازدهمین بسته خبری گلستان ما بخوانید.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستات ما،مواردی که می خوانید شنیده های خبرنگاران این پایگاه خبری تحلیلی از سراسر استان است که در قالب دوازدهمین بسته خبری ارائه شده است.

** شنیده ها حاکیست مدیر کل غله استان گلستان که اصالتی خوزستانی دارد قبل از عید طبق وعده مسئولان به خوزستان رفت اما وقتی آنجا رفت و دید خبری نیست مجددا به استان گلستان بازگشت و با توجه به اینکه هنوز کسی جایگزین وی نشده بود همچنان به کار خود ادامه می دهد.

** شنیده ها حاکیست در پی قطع ترافیک نامحدود اینترنت و خریداری حجمی اینترنت برای مخاطبان ، برخی از شهروندان گرگانی با مراجعه به مخابرات گرگان در میدان شهرداری  اقدام به قطع اینترنت خود کرده اند و اعلام کرده اند شرکت های مشابه خدمات بهتری ارائه می دهند.

** شنیده ها حاکیست رئیس سازمان و مسئول روابط عمومی نظام مهندسی استان گلستان بزودی معرفی خواهند شد . این در حالی است که محمد حمیدی رئیس قبلی سکاندار فرمانداری ویژه گنبد کاووس شد و محمد اریان نیا نیز به دلیل حواشی جشن نظام مهندسی دوم اسفندماه ، قبل از سال برکنار شده بود.

** شنیده ها حاکیست پشت پرده انتخاب سرپرست خبرگزاری مهر در استان گلستان بده بستانهایی در مناطق خوش آب و هوای گرگان وجود دارد که بعدها بیشتر از آن خواهید شنید .

** امام جمعه بندرگز در بیانات این هفته خود با انتقاد شدید از علی جنتی وزیر کشور گفت : اگر نمی توانید مطابق نظر مقام معظم رهبری کار کنید لطفا استعفا دهید.

** شنیده ها حاکیست از اواخر اسفند ماه سال 92 با شروع تعطیلات تا نیمه فروردین سال جاری بیش از 8 هزار جلد انجیل در استان مازندران توسط برخی مراکز به صورت قانونی و غیر قانونی در حالی توزیع شد که متولیان فرهنگی استان در مرخص نوروزی خود در سفر به سر می برند! یک منبع آگاه در ادامه افزود: مدخل ورودی توزیع انجیل در استان مازندران از شهرستان آمل بوده است.

** شنیده ها حاکیست زمزمه هایی مبنی بر اختلاف بین شورای شهر گنبد و شهردار این شهر بوجود آمده است . گویا یک سری اختلافات دیرینه و همچنین خصوصیاتی چون خود برتر بینی باعث شده تا ترکیب یازده نفره و یکدست ترکمنها در شورای شهر گنبد دستخوش تغییرات شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار