رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان کلاله خبر داد:

12 عملیات امدادرسانی در شهرستان کلاله

1403-06-30 10:06:46
0
61

سرویس اجتماعی: رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان های کلاله و مراوه تپه از انجام 12 عملیات امداد و نجات در سطح این دو شهرستان خبر داد.

 

محمدرضا استیری درگفتگویی از انجام 12 عملیات امداد و نجات در سطح دو شهرستان کلاله و مراوه تپه در ایام نوروزی خبر داد و گفت: از این 12 عملیات امداد و نجات، 8 مورد از حوادث مربوط به حوادث رانندگی بود که در مجوع به 31 نفر حادثه دیده امدادرسانی شد.

وی افزود: درمقایسه با سال گذشته،حوادث منجر به فوت 75 درصد کاهش داشت و همچنین شاهد کاهش 50درصدی حوادث منجر به جراحت بودیم.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان کلاله با اعلام اینکه فعالیت های این جمعیت با 3 کمپ همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 92 آغاز شده بود گفت: این فعالیت ها امروز 17 فروردین ماه به پایان رسید و درمجموع به 3358 نفر مسافر خدمات ارائه شد.

استیری از فعالیت های متنوع این کمپ ها گفت و اذاعان داشت: کمپ جوانان جمعیت هلال اجمرشهرستان کلاله علاوه بر راهنمایی مسافران و معرفی مناطق گردشگری شهرستان،خدمات بهداشتی و کمک های اولیه نیز ارائه دادند که از جمله این خدمات که می توان نام برد،تست قند خون و همچنین اندازه گیری فشارخون مسافران بود.

وی  درپایان تاکید کرد: پل ارتباطی بین جمعیت هلال احمر و شهروندان شماره تماس 112 می باشد و شهروندان گرامی می توانند با این شماره با ما درارتباط باشند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار