همسر و مادر شهید احمدی روشن در گفت وگو با ندای انقلاب:

استفاده از انرژی هسته ای خواست ملت است و کسی کوتاه نخواهد آمد

1403-08-01 01:08:33
0
69

همسر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن بر برخورداری ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای تاکید و خاطرنشان کردند: به پشتوانه مقام معظم رهبری خواهان این حق هستیم.

 

به گزارش کلاله خبر ٬مادر شهید مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته ای ایران که به دست تروریست ها به شهادت رسیده است در گفتگویی با خبرنگار سیاسی «ندای انقلاب» درمورد روند پیگیری پرونده شهید احمدی روشن توسط وزارت اطلاعات گفت: بنده خیلی روند بررسی پرونده پسرم را پیگیری نکردم . زیرا اطمینان کامل به وزارت اطلاعات دارم و ترجیح می دهیم در کار سربازان گمنام امام خمینی دخالت نکنیم و فقط منتظر می مانیم تا خبری دستگیری این گروهک تروریستی را بشنویم.

مادر شهید احمدی روشن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اتفاقات اخیر و شهادت فرزندتان آیا حاضرید کشورمان از فعالیت صلح آمیز هسته ای دست بکشد، خاطرنشان کرد: موضوع، رضایت و خواست بنده نیست موضوع خواست ملت است که از حق خود کوتاه نخواهند آمد، این حق مسلمی است که با زحمت بسیار بدست آمده و نه تنها بنده بلکه هیچ احدی از برخورداری ایران از انرژی هسته ای کوتاه نخواهد آمد.

همسر شهید احمدی روشن نیز در این مورد اضافه کرد: نه تنها ما از این حق طبیعی کوتاه نخواهیم آمد بلکه مردم نیز نباید از این حق مسلم کوتاه بیایند و ما در این راه به پشتوانه مقام معظم رهبری خواهان این حق هستیم./ندای انقلاب

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار