شنیده ها:

3 درگیری و نزاع در روز 13 بدر در کلاله

1403-06-30 10:06:44
0
68

سرویس حوادث: گویا برخی در روز طبیعت برای تخلیه هیجانات روانی و روحی خود به دامان طبیعت آماده بودند وطبیعت را با میدان مبارزه اشتباه گرفته اند.

 

کلاله خبر،شنیده ایم در روز طبیعت و درنبود ماموران نیروی انتظامی در جنگل آقشوی شهرستان کلاله 3 درگیری رخ داده است.

به گفته برخی از شاهدین این حوادث،اولین دعوا و نزاع به درگیری چند جوان که با تبر وسلاح های سرد به جان یکدیگر افتاده بودند برمی گردد که این امر نیز ناشی از عدم تعادل این افراد بوده است که حتی در روز طبیعت نیز از خوردن... امتناع نکرده اند.

به گفته یکی از شاهدین پس از وقوع اولین درگیری دومین درگیری مربوط به درگیری 2 باجناق با یکدیگر بوده است که ابتدای امر این درگیری به درگیری های لفظی منتج شد و درپی آن باشدت گرفتن این درگیری،2 باجناق با چوب های مختلف به جان یکدیگر افتاده اند و تا جا داشته بدن یکدیگر را با چوب گرم کرده اند.

اما این درگیری ها فقط به درگیری های لفظی و خانوادگی ختم نشد و در ادامه در قسمتی دیگر از جنگل در برخورد یک نیسان سایپا با یک پراید و موتور سیکلت بین این رانندگان درگیری های جالبی رخ داده است.

نکته قابل توجه این است که حضور یک زن در دعوا بین مردان، درگیری را شدت بخشیده است،این زن وقتی دیده بود موتور سه چرخ شوهرش با ضربه ماشین آسیب دیده و در پی آن بی احترامی راننده خودروی سایپا نسبت به شوهرش را دیده بود وارد معرکه می شود و با چند ضربه در صورت راننده سایپا مردان موجود در نزاع را غافگیر کرد.

به گفته این شاهد که ناظر هر 3 دعوا بوده این زن با حمله بسوی ماشین راننده قصد برداشتن سوئیچ ماشین را داشته است که با ممانعت راننده مذکور روبر می شود و درادامه این ماجرا بازهم این زن با زدن ضرباتی به صورت راننده موجب به خشم آمدن وی شده است که با یک اشتباهی که راننده فقط دست خود را برروی این زن بلند کرده بود،چندین نفر که تو جو درگیری ها قرارگرفته بودند و میل زیادی به دست وپنجه نرم کردن داشتند به بهانه دفاع ازاین زن شروع به کتک زدن یکی از بستگان راننده نگون بخت کرده اند و درآخر هم با درگیری لفظی این راننده و یکی از عاملین درگیری،سنگی بزرگ بسوی یکی از طرفین درگیری پرتاب و از ناحیه سر موجب بیهوشی لحظه ای وی شده بود.

گفتنی است که ماموران پلیس دراین جنگل حاضر و درحال گشت در مناطق دیگر این جنگل بوده اند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار