پولی برای تکمیل یادمان شهدای گمنام خان ببین نیامده است ؛

انتقاد از مسئولین خان ببین / تکذیب فرماندار رامیان

1403-08-01 09:08:48
0
10

سرویس اجتماعی: پس از پخش کلیپ تاسف بار وضعیت مزار شهدای گمنام خان ببین در اینترنت و انتقاد ازبرخی مسئولین این شهر و صحبتهایی مبنی بر وجود هزینه ساخت یادمان در حساب فرمانداری صادقلو فرماندار رامیان وجود چنین مبلغی را تکذیب کرد.

 

در پی درج گزارشی در وبلاگ آبشار خان ببین در مورد وضعیت نابسامان یادمان شهدای خان ببین و انتقاد از برخی مسئولین این شهر ؛ این پایگاه خبری تحلیل ضمن درج این گزارش به دنبال جواب مسئولین مربوطه نیز رفت که ذیلا می آید:

گزارش وبلاگ آبشار خان ببین : پس از اعتراض های فراوان و پخش کلیپ تاسف بار از مزار 5 شهید گمنام شهر خان ببین و رفتن آبروی بعضی از مسئولین همه و همه دست به دست هم دادند تا به نوعی عقب افتادگی در احداث یادمان 5 شهید گمنام را جبران کنند.
 
در این بین امام جمعه محترم شهر خان ببین جناب آقای شهابی بسیار پیگیر ماجرا بودند و بارها درخواست داشتند تا آن کلیپ تأسف بار از روی اینترنت حذف شود.
 
ایشان با پیگیری های زیاد قول مساعد دادند که از استاندار سابق (قناعت)مبلغ زیادی بودجه برای تکمیل یادمان 5 شهید گمنام دریافت کرده اند.
 
 بودجه فرمانداری گلستان همین بود؟
 
پس از مدت زیادی خبری از این بودجه نبود و باز با پیگیری های زیاد امام جمعه محترم فرمودند که این بودجه تصویب شده و در حساب فرمانداری هست و فعلا حق برداشت نداریم.
 
اما قرار است در آذرماه 91 کار احداث بنای یادمان 5 شهید گمنام تمام شود و همزمان با آن مراسم گرامی داشت شهدای کل منطقه فندرسک که هرسال گرفته می شود هم برگزار گردد. اما نه کار احداث بنای یادمان تمام شد و نه دوسال است که مراسم گرامی داشت شهدای منطقه فندرسک برگزار می شود. 
 
در جلسه ای امام جمعه محترم از انتقاد های وارده به وضعیت 5 شهید گمنام گلایه داشتند.
 
پولی به حساب فرمانداری نیامده است !
 
در عین حال معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان از اتمام یادمانهای در حال ساخت در شهرهایی چون کلاله ، خان ببین ، گنبد ، آزادشهر وشهرهای دیگر با استفاده از ظرفیت اجلاسیه شهدا در سال 93  استان گلستان خبر داد .
 
محمد تقی ملکش گفت : در دو سال اخر به دلیل تحریم ها و مسائل مالی تخصیص آنچنانی برای اتمام یادمانها اختصاص نیافته است .
 
وی در مورد اینکه ایا بابت تکمیل یادمان شهدای گمنام خان ببین پولی در حساب فرمانداری رامیان هست خاطرنشان کرد: طی صحبتی که بنده با فرماندار رامیان داشتم وی این امر را تکذیب کرد و گفت اگر چنین پولی باشد حتما در جهت ساخت یادمان استفاده خواهد شد.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار