جانشین سپاه نینوا گلستان:

ازهمه لحاظ در آمادگی کامل به سر می بریم

1403-06-30 10:06:42
0
57

سرویس اجتماعی: جانشین سپاه نینوای گلستان در مراسم 12 فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کلاله گفت: از همه لحاظ خصوصا در عرصه عملیاتی در آمادگی کامل به سر می بریم.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ حسین کریمی اول در مراسم گرامی داشت 12 فروردین سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در کلاله با تاکید بر حفظ وجدت اقوام در منطقه گفت: در طول 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی،مردم با تکیه بر وحدت توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های مقاومت اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: در بخش اقتصاد باید دست در دست هم بدهیم و با احیای کشاورزی و تولید بیشتر در منطق روستایی،اقتصاد کشور را شکوفا کنیم.

کریمی در ادامه تصریح کرد: سپاه همواره در همه عرصه هاحاضراست ودربحث اقتصاد مقاومتی از 2 سال پیش فعالیت هایی را آغاز کرده ودر بحث نرم افزاری بستر ها فراهم شده و در عرصه عملیاتی نیز در آمادگی کامل به سرمی بریم.

جانشین سپاه نینوا گلستان در بخشی دیگر از سخنان خود به هجمه های شدید دشمن اشاره کرد و گفت: رادیوهای بیگانه،فضاهای اینترنتی و ماهواره ها عوامل دشمن هستند که فرهنگ اسلامی ما را نشانه گرفته وبا جنگ نرم می خواهد اعتقاد و اندیشه عاشورایی ما را تغییر دهد وفرهنگ غربی را جایگزین نماید.

وی در پایان یادآور شد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی،کشور ما درسطوح مختلف علمی و نظامی به درجات بالایی رسیده است و دشمن باید بداند هر اقدام نابجایی با پاسخ بسیار دقیق و هوشمندانه فرزندان امام و انقلاب مواجه خواهد شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار