سرویس حوادث:

2 نفر کشته در حادثه رانندگی در مسیر کلاله به مراوه تپه

1403-08-01 03:08:23
0
17

سرویس حوادث: رئیس پلیس راه استان گلستان از مرگ سه نفر در اثر دو تصادف در روز گذشته در راه‌های این استان که 1 تصادف آن در مسیر کلاله به مراوه تپه بود،خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از فارس،علیرضا قدمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته روز خوبی در خصوص تصادفات جاده‎ای در استان نبوده و متاسفانه روز گذشته دو تصادف منجر به فوت در محورهای استان گلستان رخ داده است.

وی ادامه داد: در یکی از این حوادث روز گذشته، یک دستگاه وانت نیسان از محور کلاله به سمت مراوه‎تپه در حال حرکت بود که در کیلومتر 15 بنابه دلایلی به سمت چپ راه منحرف می‎شود که با خودرو پراید در مسیر مقابل برخورد می‌کند و متاسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد:‎ در حادثه دیگر، سواری پژو که از مسیر گرگان به سمت آق‎قلا در حرکت بود به دلیل تجاوز از سرعت مطمئنه در محدوده قربان‎آباد پس از انحراف به چپ با گاردریل وسط میدان برخورد کرد که در این حادثه نیز راننده خودرو جان خود را از دست داد.

عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو بیشترین عامل تصادف در گلستان

قدمی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی امروز، پیش‎بینی می‎شود با توجه به وجود تعطیلات رسمی چند روزه، دور سوم سفرها آغاز شود و افزایش حجم ترافیک در سطح معابر متصور است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی محورها باز است و محورهای کوهستانی وضعیت مه‎آلود دارد که به طور طبیعی محدودیت دید نیز در این راه‌ها وجود دارد که رعایت سرعت مطمئنه، توجه بیشتر به جلو و همراه داشتن تجهیزات ایمنی مربوط به فصل زمستان لازم و ضروری است که مهمترین آن زنجیر چرخ است.

قدمی تاکید کرد: توصیه می‎شود با توجه به اینکه عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو بیشترین نقش را در تصادفات برون شهری استان گلستان داشته است رانندگان از مواردی که منجر به بروز این تخلفات می‎شود پرهیز کنند تا سفری ایمن را داشته باشند.

وی در پایان ابراز داشت: مسافران می‎توانند از طریق شماره تلفن 4411275 با پیش‎ شماره 0171 به صورت شبانه‎روزی از وضعیت راه‎ها و تصادفات و وضعیت جوی استان مطلع شوند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار