سرویس اجتماعی:

یازدهمین روز فروردین و شنیدهای دیگر

1403-06-30 10:06:29
0
59

سرویس اجتماعی: شمع کوبی مسکن مهر،واگذاری برخی پست ها به بستگان یک مسئول و استفاده از صلاح رسانه برای گرفتن حق، توسط یک شهروند از جمله شنیده های جدید کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر،دریازدهمین روز از ایام عید سال 93،شما را به خواندن شنیده های دیگر از سوی کلاله خبر دعوت می کنیم:

شنیده ایم در پی نشست بلوک های مسکن مهر یکی از شهرها،برای اسکان موقت صاحبان بلوک های آسیب دیده بودجه ای میلیاردی از سوی یکی از مسئولین آن شهر جذب شده است و قرار بر این است که برای هریک ازخانواده ها منزلی استیجاری تا سقف ... میلیون تومان به اجاره گرفته شود و در ادامه برای حل مشکل نشست این بلوک ها،زیربنای بلوک های آسیب دیده شمع کوبی می شود.

شنیده ها حاکی از این است که هیچ یک از دست اندرکاران ساخت این پروژه بزرگ اشتباه خود را نپذیرفته اند و هریک گناه خود را به گردن دیگری می اندازند.

درکشورهای پیشرفته برای جلوگیری از چنین حوادثی (علاج واقعه قبل از وقوع) درنظر می گیرند،ما ایرانی ها چطور؟!

شنیده ایم یکی از مسئولین یکی از شهرها پست های مختلف اداره از جمله نگهبانی،رانندگی مینی بوس اداره و... را به بستگان خود واگذار کرده است بطوریکه طبق شنیده ها مینی بوس مذکور که مدل بالا هم می باشد درحال حاضر به ماشینی فرسوده تبدیل شده است.

شنیده ایم برخی ورزشکاران برای ورزش به یکی از سالن های ورزشی رفته اند و نگهبان این سالن بجای استقبال از آنها و روشن کردن چراغ ها،مشغول به ... بوده و با اعتراض و بیان اینکه این موضوع از سوی ورزشکاران رسانه ای خواهد شد،این نگهبان چراغ های یاد شده را روشن کرده است.

گویا برخی به وظیفه خود آگاه نیستند و فقط برای دریافت حقوقی در مکان های مختلف استخدام شده اند و حتما باید نظارتی برعملکرد آنها باشد که به وظایف خود عمل کنند.

شنیده ایم در یکی از شهرها بجای استفاده از فضای ورزشی،در زمین فوتبالی که قرار بود در آن جوانان این مرزوبوم ورزش کنند گندم کاشته شده تا برخی هزینه های جانبی آن اداره جبران شود.زمینی که می توانست باعث روی آوردن جوانان بسوی ورزش شود زمینی که می توانست بسیاری از هیجانات جوانان را تخلیه کند تا این جوانان روی به کارهای دیگر نیاورند.


 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار