سرویس اجتماعی:

برخی شنیده های کلاله خبر حاکی از آنست که...

1403-06-30 10:06:41
0
58

سرویس اجتماعی: سنگ اندازی برخی جلوی پای یک شهروند،جوشکاری درب مساکن مهر و اقدام یکی اعضای شورای شهر جهت برآورده کردن حاجت یک شهروند از جمله شنیده های جدید کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر،در دهمین روز از ایام نوروزی شما را به مشاهده برخی شنیده های سایت کلاله خبر دعوت می کنیم:

شنیده ایم برخی بجای رفع مشکل شهروندان جلوی پای آنها سنگ اندازی می کنند،به این صورت که بجای حل مشکل آنها رفته اند،حتی رگو ریشه و اجداد این افراد طالب حق را موشکافی کرده اند و درپاسخ به این شهروند گفته اند شما در شهر کلاله خانه ای ندارید پس چرا ادعای ارائه خدمات دارید؟!درصورتی که سند این خانه به نام همسر این شهروند می باشد.

جای این سوال باقیست که برای ارئه خدمات،فرقی می کند که، یک خانه مسکونی به نام چه کسی باشد؟!پس بجای سنگ اندازی بهتر است طبق وظیفه خود به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

شنیده ایم در یکی از شهرستان ها به علت بی توجهی برخی،مسکن مردم با آسیب جدی مواجه شده است و امکان ریزش این مساکن با آمدن یک زلزله زیاد است و برای جلوگیری از تلفات جانی،حکم تخلیه مساکن صادر شده است و درب برخی از مساکن برای جلوگیری از ورود مجدد صاحبان خانه جوشکاری شده است!

شنیده ایم انتشار گزارشی در سایت خبری کلاله خبرموجب افزایش اراده شورای شهر برای رفع مشکلات شهروندان شده است که یکی از اعضای شورای شهر برار رفع مشکل بی آبی چند خانواده در روستای نیاز آباد کلاله شروع به تلاش و تکاپو کرده و مصمم است که مشکل بی آبی آنها را رفع کند.

  {tab=توجه}

شما کاربران عزیزمی توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل   deldar69@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

 

{/tabs}

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار