در هفتمین بسته خبری گلستان ما بخوانید :

گزینه ریاست سازمان فرهنگی ورزشی گرگان / فروش خاویار غیر مجاز در بندرترکمن / اقبال به امام جمعه بندرگز / فروش مدارس غیرانتفاعی گرگانپارس / موافقت 6 نماینده مجلس با ابقای وفایی

1403-06-30 11:06:50
0
111

سرویس اجتماعی: گزینه ریاست سازمان فرهنگی ورزشی گرگان ، موافقت 6 نماینده با ابقای وفایی ، حاتم بخشی زمین رویروی پاساژ مروارید ، فروش خاویار در اسکله بندرترکمن ، اقبال امام جمعه بندرگز ، خواب بهاری اعضای شورا ، نوشابه بازکردن عضو سابق شورا برای خودش را در هفتمین بسته خبری گلستان ما بخوانید.

 

کلاله خبر، با هفتمین بسته خبری عیدانه این پایگاه خبری فروردین ماه 1393 در خدمت شما هستیم.

** شنیده ها حاکی است که نظام مهندسی استان گلستان از درخواست یارانه منصرف شده ؛ خب بنده خداها ما هم اگر سازمانی با سالیانه 10 میلیارد تومان بودجه و حق نظارت های آنچنانی داشتم یارانه نمی خواستیم ، تعجبم اینست که این سازمان با این همه بودجه چرا تابحال یارانه می گرفته !!!

** شنیده ها حاکیست 6 نماینده مجلس استان گلستان با ابقای وفایی برای مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان موافق بودند اما یک خصومت قبلی دیرینه میان استاندار و وفایی که سابقا فرماندار رامیان بوده است باعث شده تا صادقلو با ادامه فعالیت وفایی مخالفت کند.

** شنیده شده زمین روبروی پاساژ مروارید در گرگان که 650 متر بوده و از آن به عنوان پارکینگ استفاده می شود به شخصی بنام ( م ) با قیمت خیلی پایین حدودا متری 2 تا 3 میلیون که سر جمع می شود 2 میلیارد فروخته شده در حالیکه در آن منطقه و لب خیابان اصلی که زمین متری 8 میلیون عرضه می شود قیمت نهایی این ملک 5 میلیارد تومان می شود و معلوم نیست این حاتم بخشی ها به چه مقاصدی صورت می گیرد؛ برخی کارشناسان تامین بخشی از نیازهای تبلیغاتی کاندیداها را علت این امر می دانند.

** شنیده شده قاسم قندهاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز و برادرزاده شیخ قربان قندهاری نماینده فقید گرگان در حادثه یاک 40 قرار است بزودی ریاست سازمان فرهنگی ورزشی گرگان را به عهده بگیرد . گویا صاقلو شهردار با این کار موافق است اما برخی اعضای شورای شهر گرگان به دلیل آوردن نیرو از بیرون به داخل شدیدا اعتراض کرده اند.

** دیده شده که برخی افراد در اسکله بندرترکمن به محض دیدن مسافرین نوروزی به سمت آنها رفته و درگوشی پیشنهاد فروش خاویار می دهند . این خاویارهاددر بسته های 100 گرمی و با پلمپ دستی بوده و با حساسیت خاصی توسط این افراد فروخته می شود.

** شنیده شده گرگان در عین حال که در بسیاری از زمینه ها پایتخت ایران است در زمینه مدرسه غیر انتقاعی نیز این عنوان را یدک می کشد . اخیرا اما برخی از این صاحبان مدرسه غیر انتفاعی در پی افزایش قیمت ملک و زمین تصمیم گرفتند قید درس و کلاس و دانش اموزان را بزنند و برخی از این مدارس در گرگانپارس را به فروش برسانند و درآمد سرشاری به جیب بزنند .

** شنیده شده عضو سابق شورا وقتی در دوره چهارم به بن بست رسید با تغییر دولت تصمیم گرفت ردای کارمند استانداری را بپوشد لذا رزومه خود را به استانداری فرستاد و شدیدا هم به دنبال کارش بود . اما بنده خدا د رسانه ها  وبلاگ خود اعلام کرده بود که استانداری به دنبال وی می باشد و عناوینی چون دفتر فنی را به او محول کرده و او نزدیک به یک ماه به مردم می گفت که بین شورا و استانداری مردد هستم در حالی که در این یک ماه رزومه وی مورد بررسی بودو هیچ اصراری هم از طرف استانداری نبود.

** در حالیکه ادارات از پنجم فروردین باز شده اند و مردم هم این روزها فعالیت اداری خود را پیگیر شده اند گویا مسافرت برخی اعضای شورای شهر گرگان خیلی طولانی شده که امروز شنبه 9 فروردین بجز یک نفر بقیه سر کار نیامده اند . اتفاقا امروز حجم مراجعان زیاد بوده و در راه مانده ها و افرادی که قصد تعویض پلاک و مسکن مهر و ... داشتند با حضور یکی از اعضا کارشان راه افتاد.

**  شنیده شده در برخی نمایشگاه های صنایع دستی اجناس تکراری فروخته می شود به عنوان مثال در گنبد گفته شده روسری های دسته دوم به فوش می رسد. همچنین در ناهارخوران گرگان گل نمایشگاه فروش قلیان و سوغات زنجان است ، البته وقتی کارمندان میراث فرهنگی در ساعت اداری در پیاده روهای خیابان خمینی گرگان چرخ بزنند وضع بهتر از این هم نمیشه!!!

** شنیده ها حاکیست در پی سخنرانی های کوبنده و پرمغز امام جمعه بندرگز افراد بسیاری از شهر های اطراف و گرگان برای شنیدن سخنان وی جمعه ها به بندرگز می روند. بروز بودن ، جوان بودن، شجاعت در بیان حقیقت و صراحت در گفتار، با جوانان همنشین بودن ، تعامل مثبت با خبرنگاران و رسانه ها و تسلط به اینترنت از سید محمدی یک روحانی موثر و مخاطب پسند ساخته است./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار