کلاله خبر،آروم،طومار تو راهه/شنیده های کلاله خبر را بخوانید

1403-06-30 10:06:42
0
58

سرویس اجتماعی: شنیده ایم اصحاب رسانه در برخی از شهرها تهدید به طومار سازی می شوند.

 

کلاله خبر، برخی شنیده های کلاله خبر را برای اطلاع کاربران تشریح می کنیم.

شنیده ایم که برخی بجای بالا بردن آستانه تحمل خود و رسیدگی به امور شهروندان،برای مقابله با اصحاب رسانه اقدام به طومارسازی بر علیه این اصحاب می کنند و آنان را تهدید به آینده ای درخشان و خالی از مقبولیت اداری می کنند.

منظورآنان از عدم مقبولیت اداری یعنی عدم جذب اصحابه رسانه در بخش های دولتی می باشد و در اصطلاح عامیانه می خواهند گربه را دم هجله بکشند!،درصورتی که اصحاب رسانه چشم بینای جامعه هستند وباید درجهت رسالت خود گام بردارند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

شنیده ایم که درپی انتشار اخباری چالشی دررسانه الکترونیکی،برخی بجای حل مشکلات مردم،جلساتی با موضوعیت آتوگیری تشکیل می دهند و برای درنطفه خاموش کردن اصحاب رسانه تصمیماتی اتخاذ می کنند!

شنیده ها حاکی ازآن است که دراین جلسات برروی تک تک کلمات و جملات انتشار یافته در رسانه الکترونیکی،بحث و تبادل نظر می شود تا بتوان ازآن آتویی بر علیه این اصحاب کشف شود تا آنها نیز از قافله چالشی کردن اصحاب رسانه بی نصیب نمانند.

شنیده ایم برخی که ادعای طلب حق خود دارند و برای گرفتن حق خود به رسانه ها مراجعه می کنند،با اعمال کمی فشار از سوی برخی،کل گفته های خود با اصحاب رسانه را تکذیب می کنند و با مراجعه به مکانی که صلاحیت رسیدگی به جرایم مطبوعاتی را ندارد مراتب اعتراض خود را اعلام می کنند درصورتی که این افراد بصورت صوتی و تصویری با این اصحاب مصاحبه داشته اند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار