در ششمین بسته خبری گلستان ما بخوانید :

سردار آزمون در راه آرسنال / کمربندی حادثه خیز علی آباد / خطر کمبود آب در گلستان

1403-07-03 06:07:29
0
44

سرویس اجتماعی: سردار آزمون در راه آرسنال ، کمربندی حادثه خیز علی آباد ، خطر کمبود آب در گلستان و ... را در بسته خبری شماره 6 گلستان ما بخوانید.

 

ششمین بسته خبری عیدانه گلستان ما را در نهمین روز از نوروز سال 93 از پایگاه خبری تحلیلی کلاله خبر  می خوانید.

** شنیده شده است سردار آزمون مهاجم جوان ايراني که در اين فصل عملکرد خوبي در روبين کازان روسيه داشته از مدت‌ها قبل مورد توجه چندين تيم قرار گرفته است، سردار آزمون در گفت‌وگو با روزنامه‌هاي روسي از پيشنهاد آرسنال استقبال کرده و حضور در اين تيم لندني را يک افتخار براي خود دانسته است.

 ** گفته می شود که کمربندی علی آباد هنوز هم همان وضع سابق را دارد و هر از چند گاهی به علت پیچ های خطر ناک و نبود روشنايي و علائم هشدار دهنده مناسب  در این مسير  شاهد تصادف هایی هستیم و برخي از مسافرين به دليل عدم آشنايي به اين جاده دچار سانحه منجر به مرگ می شوند و اکثر تصادفات در اين جاده بر اثر برخورد خودروها با گارد ریل کنار جاده اتفاق مي افتد.

** شنیده شده است در هفته گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتور سیکلت در مسیر جاده آق قلا به گرگان یک کودک جان خود را از دست داده است.

** گفته می شود در حال حاضر اعضای شورای اسلامی روستای آق امام شهرستان مراوه تپه پیگیر دریافت امتیاز معدن سیلیس در قالب شرکت تعاونی روستایی هستند تا برای جوانان منطقه فرصت شغلی ایجاد نمایند و در صورت تعیین خلوص این معدن توسط کارشناسان به تولید سیلیس در شهرک صنعتی مراوه تپه بپردازند .

** شنیده شده است بعد از اینکه شورای اسلامی شهرگرگان تصمیم گرفت تا دیگر در لیگ بسکتبال ، تیم داری نکند عده ای از مخالفان با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارند فضا را به شکل دیگری نمایش می دهند و می گویند همه جای ایران گرگان را به ناهارخوران و تیم بسکتبال می شناسند تا بتوانند شورای اسلامی شهر گرگان را از این تصمیم منصرف نمایند.

** شنیده شده در جشنواره فرهنگ روستا شهرستان علی آباد کتول از موسیقی هایی غربی که ربطی به این جشنواره ندارد استفاده می شود و در صورتی که می شد از موسیقی کتولی استفاده کرد و همچنین یک مرد نقش یک زن را در این جشنواره بازی می کرد که تعجب حاضرین را به همراه داشت.

** شنیده شده50  نفر از مردم مازندران ظهر پنج شنبه در انتقاد به پخش سریال " پایتخت3 " مقابل استانداری مازندران تجمع و تحصن کردند و خواستار توقف پخش این سریال شدند ، این عده نسبت به ادبیات بکار گرفته شده در این سریال، تمسخر و هجو موجود، انعکاس نادرست سنت ها و آداب و رسوم مازندران و .... اعتراض داشته و خواهان توقف پخش آن شدند.

** گفته می شود مدیرکل شرکت آب منطقه ای گلستان گفته است وضعیت آب شرب و صنعت گلستان در خطر است و تاکنون حجم آبگیری 13 سد بزرگ استان به میزان 80 میلیون متر مکعب بوده که مقایسه آن با سال گذشته 126 میلیون متر مکعب کاهش نشان می دهد.

** شنیده شده است کارشناسان پروژه " گلوبال فاند دفتر عمران سازمان ملل متحد " ماه گذشته از زندان گرگان بازدید کردند و در راستای اجرای برنامه های کنترل بیماری های " سل و HIV " از مرکز بهداشت و درمان زندان گرگان، ایزوله، قرنطینه بهداشتی این زندان بازدید کردند.

** گفته می شود رضا سوخته سرایی ورزشکار نامدار گلستانی و کشتی گیر مطرح سنگین وزن کشورمان طی مراسمی هفت مدال قهرمانی خود را به موزه آستان قدی رضوی تقدیم کرد.

وی متولد ۱۳۲۹ در شهر خان ببین ، روستای دارکلاته از توابع بخش فندرسک در استان گلستان و یکی از کشتی گیران پیشکسوت کشورمان است که توانایی شرکت در هر دو رشته آزاد و فرنگی را داشته و دومین ورزشکار موفق ایرانی در تاریخ بازی های آسیایی است که به سه مدال طلا و یک مدال نقره دست یافته است.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار