سرویس فرهنگی:

شهدایی که از دفترچه خاطرات ما حذف شدند

1403-06-30 10:06:39
0
60

سرویس فرهنگی: اینبار یکی از کاربران سایت کلاله خبراز مظلومیت وگمنامی 3 شهید که از دفترچه خاطرات مسئولین و ... پاک شده اند،گفت.

 

کلاله خبر،مانند گذشته،بازهم تریبون سایت کلاله خبر به یک شهروند کلاله ای اختصاص یافت تا در آن از مظلومیت و گمنامی 3 شهید کلاله ای بگوید.

وی سفره دل خود را در یک مطلب ارسالی به سایت کلاله خبر باز کردو گفت:شهدای شهرکلاله در سه منطقه باصفا و دیدنی خاکسپاری شده اند،برخی از شهدا در مزارشهدا،برخی در تپه نورالشهدا و برخی نیز در مزار روستای کوسه این شهرستان.

اما یک موضوع قابل توجه که فکر من را به خود مشغول کرده است این است که چرا 3 شهید مزارروستای کوسه ازدفترچه خاطرات برخی از مسئولین پاک شده اند و چرا این 3 شهید درمظلومیت و گمنامی هستند؟!

هدفم مقایسه شهدا باهم نیست،همه میدانند که شهدا برای همه عزیز هستند و پیروی از راهشان وظیفه همه ما است،بلکه عرض من این است که چرا برای شناساندن این 3 شهید به مردم و ادای احترام به این 3 شهید اقداماتی همچون برگزاری مراسم غبارروبی از سوی مسئولین انجام نمی گیرد؟!

قبول،می گویید راه دور است و جاده نامناسب است،خب معلوم است که بعد مسافت را نمی توان کاری کرد ولی جاده نامناسب را می توان به جاده ای رویایی برای رسیدن به این شهدا تبدیل کرد،جاده ای که زمان بارش باران قابل تردد نیست،جاده ای که شیب تند آن باعث عدم وصال معشوق به عاشق می شود و دیگر موارد...

من شخصا در این مزارکسی را ندارم که بر سر خاکش بروم،ولی گاهی اوقات برای ادای احترام و تجدید روحیه بر سر خاک این سه شهید می روم وبرای مظلومیت این سه شهید از یاد رفته، اشک میریزم،شاید برخی از شهدا شهدای جنگ تحمیلی نباشند،اما این شهدا هم برای دفاع از کشور خود جان به جان آفرین تسلیم کرده اند.

امیدوارم برای مرهم گذاری بر زخم خانواده های این شهدا،گاهی مسئولین محترم شهرستان، مراسماتی را در این مزار نیز برگزار کنند و باتعمیر جاده نامناسب این مزار باعث شادی خانواده های زیادی شوند.

ببخشید که با ارسال این مطلب باعث رنجش خاطر شما مخاطبان سایت کلاله خبر شدم. و همچنین ببخشید که در جملاتم از کلمات عامیانه و خودمانی استفاده نمودم،چون به این اعتقاد دارم که جمله هرچه عامیانه تر وصمیمی تر باشد، تاثیرش بر مخاطب بیشتر است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار