در بسته خبری شماره 4 گلستان ما بخوانید :

شکار آدم بجای خوک / یوآخیم لو در اتکا گلستان / قهر وفایی در جلسه تودیع / شائبه کاندیداتوری وطنی از علی آباد / گزینه مدیرکلی شیلات گلستان

1403-08-01 09:08:52
0
12

سرویس اجتماعی: شکار آدم بجای خوک ، گزینه مدیر کلی شیلات ، قهر وفایی در جلسه تودیع و معارفه ، یوآخیم لو در اتکا گلستان ، اجاره دادن جایگاه CNG گرگان به نزدیکان ، شائبه کاندیداتوری وطنی از علی آباد کتول را در بسته خبری شماره 4 گلستان ما بخوانید.

 

 به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،در این بخش شما را به خواندن چهارمین بسته خبری عیدانه این پایگاه خبری تحلیلی دعوت می کنیم.

** شنیده شده حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران طی حکمی سید عباس حسینی که دارای دکترای شیلات بوده و در سوابقش مدیرکلی شیلات استان در دوران اصلاحات نیز یافت می شود و هم اکنون نیز رئیس موسسه آموزش عالی لقمان حکیم گلستان "آق قلا" می باشد را به عنوان مشاور این اداره کل معرفی کرده است . گمانه زنی ها حاکیست با توجه به اتمام دوران مدیریت پاسندی احتمال جابجایی وی با حسینی پررنگ تر شده است.

** قرار بود دیروز صبح مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ساعت 8 در ساختمان این اداره کل برگزار شود اما گویا حواشی در این اداره کل رخ داد و مراسم به ساعت 10 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی کشیده شد و وفایی نیز قهر کرد و به این مراسم نیامد . از آن طرف استاندار گلستان هم برای اینکه شائبه حمایت از یک رامیانی دیگر پیش نیاید مروتی معاون خود را به جلسه تودیع و معارفه فرستاد.

** شنیده شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بابت خرید ساختمان اداره غله واقع در میدان فخرالدین اسعد گرگانی ابتدای پیچ ستاد مبلغ 12 میلیارد تومان معین کرده بوده بود . اما گویا همه این پول دست اداره غله را نگرفته و مشخص نیست که این پول داده شده است و یا نه ؛ دوستان اگر توضیحی دارند بفرمایند.

** در پی انتصاب چند تن از مدیران استانی از شهرستان رامیان که پسوند لو هم داشتند یکی از مخاطبین خوش ذوق گلستان ما طی یک کامنتی عنوان کرد که بعد از جام جهانی فوتبال در تابستان امسال یوآخیم لو سرمربی آلمان هدایت تیم فوتبال اتکا گلستان را بر عهده خواهد گرفت.

** در پی تصویب عدم تیمداری شهرداری گرگان در زمینه بسکتبال کمپین حمایت از بسکتبال توسط برخی افراد تشکیل شد اما فقط 200 نفر در آن شرکت کردند و 30 نفر هم نظر دادند که بعضا توهین به اعضای شورا بود، البته متنی هم که برای امضای کمپین تهیه شده بود به شدت توهین آمیز بود و تحریک مخاطبین را در بر داشت ، در عین حال یک کارشناس ورزشی گفت : احساسات نمی تواند پشتوانه بسکتبال گرگان باشد امروز هیجان و فردا هیچ ، باید کار ریشه ای و پایه ای کرد و تنها راه این قضیه هم تیمداری بخش خصوصی است مانند فولاد ، ذوب آهن، مهرام ، پیکان و ...

** شنیده شده پیرو حاتم بخشی های ابراهیم کریمی شهردار سابق گرگان ، وی جایگاه های سی ان جی متعلق به شهرداری در برخی نقاط گرگان را به برخی از نزدیکان خود با مبلغ ماهیانه 3 میلیون تومان اجاره داده است .

** شنیده شده مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش اعلام کرد که با هزینه ای که برای ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان گرگان در توسکستان در نظر گرفته شده ساخت این مجتمع به علی آباد کتول انتقال یابد. کارشناسان معتقدند اگر قرار است این مجتمع غیر از گرگان ساخته شود باید در شهرهای دور تر از مرکز استان ساخته شود همچنین گفته شده که بودجه این مجتمع اختصاصا برای گرگان در نظر گرفته شده ، در عین حال عده ای معتقدند که وطنی سعی دارد با انجام این طور کارها برای علی آباد خود را در انتخابات آتی مجلس از شهرستان علی آباد کاندیدا کند .

** شنیده شده هفته گذشته تعدادی از شکارچیان با تفنگ دو لول بجای شکار خوک در نهالستان قرق فردی که آنجا کار می کرده را مورد اصابت قرار دادند که متاسفانه این فرد بر اثر جراحات وارده درگذشته است .

** شنیده ها حاکیست در پی وعده نمایندگان گرگان و اداره راه و ترابری استان و آقای مصدقی معاون راهداری این اداره کل مبنی بر آسفالت جاده قدیم گرگان - کردکوی اما فقط چند کیلومتر از سه راه شصت کلاته تا چهارراه کلو و لمسک آسفالت شده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار