چشمان فرزندی که 15 سال بعد از تولد به دیدار پدر روشن شد

خبری که مراوه تپه را در نوروز 93 تکان داد

1403-07-03 06:07:24
0
41

سرویس اجتماعی : 15 سال پس از تولد چشمان فرزندی برای اولین بار به دیدار پدرش روشن شد .

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از اترک ، در آستانه ی سال نو خبری کل شهرستان مراوه تپه را در بر گرفت .

آنا داداری از زندان های ترکمنستان آزاد شد . خبر آزادی آنا داداری خبری خوشحال کننده برای خانواده اش و همشهریان خونگرمش در شهرستان مراوه تپه و حتی تمام مردم ایران اسلامی بود .

شیرینی دیدار آنا داداری و فرزندش دیدار

اما شیرینی این خبر تنها به همین آزادی ختم نشد زیرا آنا داداری فرزندی داشت که نه او فرزندش را دیده بود و نه فرزندش ،‌ روی پدر را ، به همین خاطر مادر فرزند که به رحمت و گشایندگی کارها توسط خدا خیلی امیدوار است به امید روزی که همسرش از بند زندان آزاد شود و فرزندش بتواند پدر را ببیند ، نام فرزند را دیدار می گذارد .

دیدار وقتی به دنیا می آید ، پدر در زندان است و او هر روز با صحبتها و تعریفهای مادر از پدر ، در انتظار روزی است که پدر را ببیند و آرزویش برآورده شود .

سرانجام بعد از 15 سال ،‌ این آرزوی خانواده برآورده می شود و آنا داداری از زندان ترکمنستان آزاد می شود و چشمان دیدار برای اولین بار بعد از تولد به دیدار پدر روشن شد.

شاید ثبت شیرینی این لحظه به هیچ راهی ممکن نباشد ولی امیدواریم عکسی را یکی از همشهریان زحمت کش شهرمان ، همکار فرهنگی حاج ناصر حاجیلی دوجی از لحظه ی دیدار این خانواده ارسال کرده اند ،‌کمی گویای این لحظه ی دیدار باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار