در بسته خبری شماره 2 گلستان ما بخوانید :

دلیل عدم چاپ رنگی برخی نشریات استانی / ورق بازی کامپیوتری یک مجری گلستانی / بحث پلیس راهور و تاکسیرانی / انتقام عضو سابق شورا

1403-07-03 06:07:32
0
38

سرویس اجتماعی: خریداری زمینهای کشاورزی و زدن باغ در حاشیه روستاها ، دلیل عدم چاپ رنگی برخی نشریات استانی ، ورق بازی کامپیوتری یک مجری گلستانی ، بحث پلیس راهور و تاکسی رانی گرگان ، انتقام عضو سابق شورا و ... را در بسته خبری شماره 2 گلستان ما بخوانید.

 

به گزارش کلاله خبر،مخاطبین محترم سایت می توانند مهمترین حاشیه های استانی را در بسته خبری شماره 2 گستان ما بخوانند.

** شنیده شده یکی از مجری های استانی با پارتی بازی چند ماهی است که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بصورت شرکتی مشغول بکار شده است . البته وی در این مدت فقط چند بار مجری گری کرده و چند ماه دیگر را نیز با کامپیوتر مشغول بازی بوده است و تازه ادعا کرده اگر سال بعد رسمی نشود از این مجموعه جدا خواهد شد.

** شنیده شده یکی بزرگان استان اذعان کرده برخی نشریات اصلاح طلب استان در زمان دولت احمدی نژاد برای اینکه وضع مطبوعات را مطلوب نشان ندهند از چاپ رنگی و افزایش صفحات و تیراژ خودداری کرده اند نمونه اش نشریه سلیم است که به محض انتخاب صادقلو به عنوان استاندار گلستان در دولت تدبیر و امید با چاپ رنگی و افزایش صفحات توانست نشان دهد چندان وضعش بد نیست . همچنین این نشریات مگر ادعای مستقل بودن ندارند پس چرا مدام به دولت سرکوفت می زنند که چرا به ما رسیدگی نمی کنید.

** شنیده شده بحث هایی بین پلیس راهور گرگان و مدیر عامل تاکسیرانی گرگان بخاطر جمع آوری مسافربرهای شخصی در گرفته است . در این بین تاکسیرانی علت افزایش مسافربرهای شخصی را عدم برخورد جدی پلیس می داند و از آن طرف پلیس راهور سوء مدیریت و بی نظمی در تاکسی رانی را دلیل این کار عنوان داشته است.

** شنیده شده برخی از ادارات که در زمان دولت نهم و دهم با برخی نشریات استان به نوعی روند عدم همکاری را در پیش گرفته بودند در این دولت برخی رپرتاژهایی به نشریاتی چون سلیم هم می دهند که در اسفندماه بخاطر سالگرد تاسیس این سازمان شاهد آن قضیه بودیم . گویا این مدیران تحت فشار برخی مسئولین استانی قرار گرفته اند.

** نظرسنجی ها از انتصابات معاونین اساندار نشان می دهد که طهماسبی ، مروتی ، نیاوند و مرگدری به ترتیب از مقبولیت خوبی نزد افکار عمومی و رسانه های استان برخوردارند و بنظر می رسد که این انتصابات در عرصه معاونت ها توانسته رضایت نسبی در استان ایجاد کند .

** شنیده ها حاکیست رضا صابری نماینده آزادشهر و رامیان بخاطر انتصاب برزگر به فرمانداری رامیان در وزارت کشور تحصن کرده است . وزارت کشور می گوید او به دنبال تحمیل فرد مورد نظر خودش می باشد و صابری نیز دولت را به عدم راستگویی و مد نظر نداشتن نظر نمایندگان متهم کرده است .

** شنیده ها حاکیست علت عدم حضور استاندار گلستان در ابلاغ بودجه سال 93 شهرداری گرگان به دلیل این بود که یکی از اعضای سابق شورا که جدیدا در استانداری پست گرفته و بانی این هماهنگی بوده تمایل زیادی به حضور استاندار در این جلسه نداشته است ، از آن طرف اعضای شورای شهر نیز با اطلاع از نیامدن استاندار تصمیم گرفتند با حضور سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و فرماندار گرگان بودجه سال 93 را ابلاغ کنند که در میانه کار معاون عمرانی استاندار به همراه همین عضو سابق از راه رسیدند.

** شنیده شده برخی مدیران بانک ها و کارمندان آن با جور کردن وام های کلان برای خودشان زمین های کشاورزی حاشیه جاده اصلی و زمین های ویلایی اطراف روستاهای حاشیه جنگل مانند شموشک ، نوچمن ، میاندره را می خرند . این افراد به محض خریدن زمین دور آن را فنس کشی کرده و چند تا درخت پرتقال داخلش می کارند . بعد با استفاده از مجوز اداره اراضی مبنی بر اینکه مجوز ساخت 30 متر بنا در این ملک، در همین پهنا یک منزل دو یا سه طبقه می اندازند و در برخی موارد مشاهده شده که خوشگذرانی هایی نیز صورت می گیرد. گفته می شود در جای جای استان همین وضع برقرار است و سرمایه داران استانی و کشوری شدیدا به خریداری زمینهای کشاورزان با قیمت های نجومی می پردازند . پشت صحنه چه خبر است خدا می داند .

** بعد ماه ها گمانه زنی ، لابی های گسترده و در جاهایی سهم خواهی های شدید و افراطی ، تکلیف فرمانداری 8 شهرستان استان مشخص گردید و در بعضی جاها علیرغم امکان انتصاب افرادی توانمند ، شایسته و موثر ؛ با نادیده گرفتن شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی بزرگان دولت تدبیر و امید ، افرادی در برخی شهرها منصوب شدند که باید گذر زمان درستی و بجا بودن آن انتصاب ها را مشخص کند . برخی شرایط نادیده گرفته شده در برخی انتصاب ها عبارت اند از : وزارت کشوری بودن ، معتدل بودن در گرایشات سیاسی ، داشتن سابقه مدیریتی " مفید " ، مردم داری و مردم مداری ، شایسته سالاری و  ... . باید منتظر ماند و دید که انتصاب 6 فرماندار باقی مانده از چه روندی تبعیت خواهد کرد .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار