رئیس جمعیت هلال احمر کلاله:

طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی کماکان ادامه دارد

1403-06-29 12:06:58
0
106

سرویس اجتماعی: رئیس جمعیت هلال احمزر کلاله از ادامه چهاردهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان کلاله خبر داد.

 

محمدرضا استیری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله از از ادامه چهاردهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که از تاریخ 27 اسفند 92 شروع شده،خبر داد.

به گفته وی چهاردهمین مرحله طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز با عنوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و  با شعار بی گدار به جاده نزنیم ، ظریف برانیم شروع شد.

استیری افزود: در این طرح خدماتی همچون پروژه سحاب ( دوچرخه سواران راهنما ) ایستگاه سلامت ( تست قند خون و فشار خون ) ایستگاه نشاط و پویایی ( بازی با کودکان ) ایستگاه بلوتوث ، نمایشگاه کتاب ( با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه عمومی شهرستان ) به مسافرین محترم ارائه می شود.

 رئیس جمعیت هلال احمر کلاله تصریح کرد: در این طرح 80 نفر از اعضا داوطلب جوانان در قالب پست های 12 ساعته ( 8 صبح تا 8 غروب ) خدمات راهنمایی مسافران نوروزی را ارائه می دهند.

استیری راه اندازی ایستگاه های سلامت در پست های نوروزی را از دیگر اقدامات امدادی سازمان برشمرد و گفت : هدف از راه اندازی ایستگاه سلامت توجه افراد جامعه به مضرات افزایش قند خون در سلامتی جسمی و لزوم کنترل فشار خون در افراد سالمند می باشد.

وی گزارشی از مختصری از مراجعه کنندگان به این کمپ ها ارائه داد و افزود: تاکنون،240 خودرو و درمجموع 1050 نفر به این کمپ ها مراجعه نمودند که از این بین 52 نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کرده اند و به ترتیب تعداد نقشه ها،بروشور و سی دی توزیع شده در بین مسافران 770،526 . 150 می باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار