برای سرکشی از مجموعه های فعال در سفرهای نوروزی صورت گرفت ؛

حضور سر زده وزیر کشور در استان گلستان

1403-07-03 06:07:24
0
41

سرویس اجتماعی: رحمانی فضلی از عصر امروز وارد استان گلستان شده و به همراه طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و سرهنگ جاویدان جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از مجموعه های فعال در ستاد تسهیلات نوروزی گلستان بازدید می کنند .

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،شنیده شده است که از عصر امروز یکشنبه 93/01/03 ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استان گلستان آمده و از مجموعه های فعال در ستاد تسهیلات نوروزی گلستان اعم از کمپ های نوروزی ، اقامتگاه ها ، پلیس راه ها ، یگان های امداد و نجات و سایر مجموعه های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان سرکشی و بازدید به عمل می آورد .

در همین زمینه ، عصر امروز رحمانی فضلی به همراه طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و سرهنگ جاویدان جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان در کمپ جنگل گلستان حضور یافتند و از مجموعه های تنگه گل و پلیس راه تنگراه بازدید بعمل آورند و سپس برای سرکشی از راه های مواصلاتی به سمت گالیکش و مینودشت حرکت کردند .

بازدید از مجموعه پلیس راه مینودشت برنامه دیگر این گروه در استان گلستان بوده است که حدود ساعت 19 عصر امروز انجام شده است .

این گروه در ادامه کار خود به سمت مرکز و غرب استان ادامه مسیر خواهند داد و از مجموعه های فعال و مرتبط با سفرهای نوروزی سال 93 در سایر شهرهای استان سرکشی و بازدید بعمل خواهند آورد .

گفته می شود وزیر کشور از خراسان شمالی به گلستان آمده و در ادامه کار به استان های مازندران و گیلان می رود

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار