سرویس اجتماعی:

اعتراض مردم گالیکش از عدم حضور به موقع بخشدار در محل کارش

1403-08-01 09:08:51
0
10

سرویس اجتماعی : مردم گالیکش از عدم حضور به موقع بخشدار در محل کارش معترض هستند.

 

به گزارش کلاله خبر،با تماسهای مکرر مردم بخش لوه با پایگاه خبری نیلکوه عنوان کردند: مسئولین آنان را ولی نعمت خود می خوانند ولی با حضور در بخشداری وقتی تا ساعتها انتظار بخشدار بخش خود را نمی یابند به روستای خود برمیگردند تا از بخشداری که مانده لااقل از خانه رانده نشوند.

این تعداد که نمی خواستند نامشان فاش شود به عنوان کردند: بخشدار لوه به مرکزیت روستای صادق آباد از شهرستان گالیکش به طور میانگین 3 ساعت در روز اگر مشکل خاصی نباشد در بخشداری حضور یافته و به گرد دل مردم رسیدگی خواهد کرد.

عده دیگری نیر گفتند: علیرضا آگاهی، محل بخشداری لوه را در ساعت 13 به سمت گنبد محل سکونت خود ترک می کند تا در پایان ساعت اداری کارت خوان منزل را به موقع بزند. که این نشان از مدیریت قوی خانه نسبت به مدیریت اداری در امر نظارت بر اعمال مسئول وقت شناس و یا نشناس است.

این افراد همچنین اظهار نمودند : پس از چند روز کنکاش متوجه شدیم که بخشدار لوه از خانه به قصد بخشداری خارج می شود که بعضا در فرمانداری حضور یافته و پس از گفت و گو با مسئولین در فرمانداری و سایر کارکنان و احیانا صرف چای و صبحانه با بزرگان، اگر در فرمانداری جلسه ای نباشد و با بزرگان به دیدار و یا مجالس بیرونی نرود با کیف کوک به بخشداری مراجعه و با روحیه خسته ارباب رجوع که منتظر حضور وی بوده مواجه و یا بخشداری را خالی از ارباب رجوع یافته و به منزل برمی گردد.

آگاهی در خصوص این برنامه که ماهها است اجرا می شود به نیلکوه گفت: این دستور فرمانداری وقت رحمان صباغیان بوده است تا پیش از حضور در بخشداری جهت رسیدگی به امور به فرمانداری گالیکش مراجعه کنم.

وی افزود: تا ساعت 9 در فرمانداری گالیکش حضور دارم و بعد از آن نیز پس از سپری شدن نیم ساعت در بخشداری لوه حضور می یابم.

وی گفت: ساعت خروج بنده نیز در پایان ساعت اداری است که گفته این افراد نادرست است.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و بخشدار ماندگار

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار