بر اثر بی توجهی پرسنل بیمارستان شهید مطهری گنبد ؛

جوان گالیکشی که مورد حمله پلنگ قرار گرفته بود فوت شد + عکس

1403-07-03 05:07:19
0
54

سرویس حوادث : ظهر روز جمعه یک قلاده پلنگ در منطقه امامزاده بابا تورفت روستای سیجان به یک جوان از این روستا حمله و وی را به شدت مجروح کرد.

 

گلستان ما،مرتضی سیجانی ساکن روستای سیجان روز جمعه درحالی برای چرای گوسفندانش به مراتع روستا رفته بود مورد حمله پلنگ قرار گرفت و بشدت از ناحیه چشم، کتف راست، کمر، زانوی چپ و جمجمه مجروح شد که با رسیدن دیگر چوپانان و سگهای گله از چنگالهای پلنگ نجات یافت.

این جوان توسط مردم روستا به بیمارستان مطهری گنبد انتقال داده شد اما در اثر بی توجهی پرسنل بیمارستان تا ساعت 19 هیچ پزشک متخصصی بر سر بیمار حاضر نشد و تنها یک آمپول به بیمار تزریق شد.

سرانجام بعد از تماس همراهان بیمار با ریاست این بیمارستان ، پرستاران و پزشکان شروع به رسیدگی به بیمار کردند ، این اقدامات در حالی انجام شد که بیمار ساعتها قبل به بیمارستان انتقال داده شده بود.

صبح روز گذشته به علت وخامت حال این جوان ، وی را به ICU انتقال دادن که سرانجام عصر روز گذشته این جوان تاب نیاورد و جان به جان آفرین تسلیم کرد که شاید با کمی توجه از طرف پرسنل این بیمارستان این جوان برومند و زحمتکش گالیکشی زنده بود .

حال در اینجا سوالاتی مطرح می شود که چرا پرسنل بیمارستان شهید مطهری گنبد با وجود وخامت حال این جوان ساعت ها وی را به حالت خود رها کردند؟ ، مگر آنها با دیدن این جوان وخامت اوضاع وی را درک نکردند ؟ آیا آن ها همیشه منتظر تماس رییس بیمارستان خود هستند تا وی دستور درمان بیماران را دهد ؟ مگر وظیفه اصلی پرسنل یک بیمارستان رسیدگی به افراد بیمار و آسیب دیده نیست؟، آن ها باید پاسخگو این بی توجهی و بی ملاحظگی خود باشند که ادامه این بی توجهی ها ممکن است اتفاقی از این دست را در پی داشته باشد .

گلستان ما آماده انتشار توضیحات مسئولین بیمارستان شهید مطهری گنبد در خصوص اتفاق رخ داده می باشد .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار