صبح امروز:

کاروان راهیان نور کلاله به مناطق جنوبی اعزام شد+تصاویر

1403-06-30 12:06:33
0
54

سرویس فرهنگی: صبح امروز کاروان راهیان نورکلاله، عازم سرزمین های جنوبی کشور شد.

 

سید موسی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در گفتگویی گفت: 170 نیروی بسیجی در قالب کاروان راهیان نور با 4 اتوبوس اسکانیا به مدت 5 روز عازم سرزمین های جنوبی کشور شدند.

وی افزود: راهیان نور حج بصیرتی و رزمایش فرهنگی است که در سطح کشور انجام می شود و هدف از آن آشنایی نسل جوان با ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس و انتقال تجربه و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی به نسل جوان می باشد تا این جوانان بتوانند در برابر جنگ نرم همه جانبه دشمن مقابله نمایند.

حسینی تاکید کرد: خانواده های محترم اطمینان داشته باشند که در هرکاروان مسئولین ایمنی و امنیتی از ابتدای حرکت کاروان تا بازگشت به شهرستان در همه لحظات حضور دارند و مراقبت های ویژه خود را اعمال خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در پایان تصریح کرد: در خصوص ترابری از اتوبوس های مطمئن و ایمن استفاده شده و همه اتوبوس های اعزامی دارای سه راننده هستند و قبل از اعزام هم با حضور نماینده پلیس راهور و مسئول ترابری سپاه کلاله از نظر ایمنی چک شدند.

{tab=توجه}

شما کاربران عزیزمی توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل   deldar69@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

{/tabs}

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار