برای اولین بار در سطح مدارس کلاله:

احداث گلخانه در هنرستان مطهری کلاله

1403-06-30 12:06:52
0
67

سرویس اجتماعی: رئیس هنرستان شهید مطهری کلاله از احداث گلخانه ای با مساحت 250 متر خبر داد.

 

جواد صادقی درگفتگویی با بیان اینکه ساخت این گلخانه توسط 20 هنرجوی رشته پرورش سبزی و جالیز احداث شد،گفت: این 20 هنرجو با همکاری مهندس وفایی گلخانه ای با مساحت 250 مترمربع و با هزینه 75 میلیون ریال احداث کردند که این کار بصورت مشارکتی با اولیا انجام گرفت.

وی افزود: در حال حاضردراین گلخانه که به عنوان کارعملی این هنرجویان محسوب می شود،توت فرنگی و خیار کشت شده است و پیش بینی می شود نوبرانه این گلخانه در فروردین ماه به دست آید.

مدیرهنرستان شهید مطهری کلاله تصریح کرد: علاوه بر آموزش عملی هنرجویان و تحقیقات گلخانه ای سبزیجات و جالیز،از قبل این طرح می شود درآمدزایی هم کرد.

گفتنی است هنرستان شهید مطهری کلاله دارای 4 هزار متر مربع وسعت است و درآن 410 هنرجو در رشته های برق صنعتی،برق ساختمان،نقشه کشی ساختمان،مکانیک تراکتور،تعمیرموتورخودرو وماشین های الکترونیکی،کابینت سازی چوبی،تعمیر لوازم خانگی،تعمیر انواع تلفن،طراحی صفحات وب،فلزکاری cnc، وپرورش سبزی و جالیز مشغول تحصیل می باشند.

{tab=توجه}

شما کاربران عزیزمی توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل   deldar69@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

{/tabs}

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار