شروع سال نو با آواره شدن:

حکم تخلیه مسکن مهر صادرشد؟!زندگی پر از ابهام مهرنشینان کلاله

1403-06-30 12:06:38
0
62

سرویس اجتماعی: اخیرا گروهی با ادعای اینکه از مراجع ذی صلاح حکم دارند به مسکن مهر کلاله رفته و آب،برق و گاز برخی از بلوک های مسکن مهر کلاله را قطع کردند.

 

به گزارش کلاله خبر،شنیدیم اخیرا گروهی با مراجعه به مسکن مهر شهرستان کلاله اقدام به قطع برق،گاز و آب برخی از بلوک های مسکن مهر کردند.

در این راستا با برخی از این ساکنان گفتگویی داشتیم و آنها ماجرا را این چنین بیان کردند:گروهی با مراجعه به مسکن مهر کلاله با ادعای اینکه برای قطع آب،برق و گاز بلوک های در معرض خطر،حکم دارند، اقدام به قطع موارد یاد شده کردند و حتی پس از قطع آن،کنتورهایی که پول آن را خود ما دادیم،بردند.

به گفته این اهالی،این افراد با در دست داشتن پرچم هایی، از ساکنین بلوک های آسیب دیده خواهان تخلیه این بلوک ها بودند.

دراین پرچم کلمه "تالی فاسد"خشم این ساکنین را افزون کرده بوذ و آنهم به دلیل اطلاع نداشتن این افراد از معنی این کلمه می باشد که معنی حقوقی آن "عواقب بد" می شود.

این ساکنین سولاتی را برای مسئولین مطرح کردند و پرسیدند: خانه امید خود را چگونه ترک کنیم؟،ما برای زندگی در این خانه ها آرزوها داشتیم و برای تهیه پول ساخت آن، به هر دری زدیم از هرجایی که می توانستیم قرض گرفتیم.پس از تخلیه اینجا آواره کجا شویم؟ما قبلا آواره بودیم که دل به این خانه بستیم،باز هم آواره شویم؟کجابرویم؟!دم دمای سال نو که همه مهمان دارند و ماهم از این قائله مستثنی نیستیم کجا آواره کوچه و خیابان شویم؟آیا صحیح است که با قطع برق،آب و گاز ما را مجبور به تخلیه کنید؟!

همچنین برخی از این ساکنان گفتند: ما تمام سرمایه خود را برای ساخت این خانه هزینه کردیم و بیشتر ما تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستیم و برای اسکان در جایی دیگرپولی نداریم و مجبوریم در همین خانه های نشست کرده با ترس و لرز زندگی کنیم.

برخی نیز از مسئولین پرسیدند:ما تخلیه کنیم چه بلایی سر خانه های ما می آید؟آیا تخریب و نوسازی می شود یا استحکام سازی؟آیا با توجه به اینکه این زمین ها سست و رانشی است،جایی دیگر برای اسکان ما درنظر می گیرید؟ما چند سال دیگر باید آواره باشیم و بدون خانه زندگی کنیم؟.

گفتنی است که حدود 13 بلوک در مسکن مهر شهرستان کلاله آسیب دیده است و به گفته این ساکنان احتمال قطع برق،آب و گاز این بلوک ها زیاد است.

همانطور که همه می دانند حل چنین مشکلی در سطح کلان میسر است و برای حل این مشکل باید در سطح استان و کشور تصمیماتی اتخاذ گردد.

این سوال باقیست که این مسئولین باصدور حکم تخلیه این بلوک ها،برای اسکان این ساکنین چه تدابیری را درنظر گرفته اند،سرنوشت این مسکن نشینان چه خواهد شد؟آیا برای زندگی استیجاری این افراد هزینه ای از جانب مسئولین پرداخت می شود؟ وسوال های دیگر که فکر همه را به خود مشغول کرده است.

{tab=انتظار برای جوابیه}

برای التیام درد مسکن نشینان کلاله منتظر پاسخ از سوی مسئولین هستیم.

{tab=توجه}

شما کاربران عزیزمی توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل   deldar69@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

{/tabs}

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار