رئیس پلیس آگاهی گلستان:

سارقان طبیعت در گلستان دستگیر شدند+ تصاویر

1403-08-01 08:08:37
0
12

سرویس اجتماعی: سرویس اجتماعی: رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: با پیگیری های انجام شده سارقان طبیعت استان گلستان دستگیر شده و از آنها مقادیر زیادی پرنده و قوچ و میش تاکسی درمی شده و پوست پلنگ و فشنگ جنگی و شکاری کشف شد.

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان اظهار داشت : بعد از گزارشات متعدد در خصوص بی مهری به طبیعت استان گلستان و موجودانی که در محیط زیست استان زندگی می کنند مراجع انتظامی دست بکار شده و رد تعدادی از شکارچیان مختلف را زدند .

اکبری افزود:در ادامه طی دو عملیات پلیسی در گرگان و کردکوی موفق شدیم دو نفر را در این رابطه دستگیر کنیم که از انها لاشه مارال ماده، پوست پلنگ شکار شده، دو نیم‎تنه قوچ، یک نیم‎تنه میش وحشی، تعداد 12 قطعه پرنده کمیاب، 10 کیلوگرم گوشت شکار شده یک قبضه سلاح برنو با 2 قبضه سلاح شکاری به همراه 764 فشنگ بدست آمده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با هشدار جدی به سارقان طبیعت و قاتلان محیط زیست از آنها خواست مراقب رفتار خود باشند چرا که چشمان بیدار پلیس آگاهی در کنار ماموران محیط زیست حضور دارند و هرگونه تخلفی را قاطعانه پیگیری می کنند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار