سرویس اجتماعی:

مردم کلاله بیش از 34 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند/کلاله رتبه اول جمع آوری زکات را کسب کرد

1403-06-30 01:06:18
0
55

سرویس اجتماعی: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)کلاله، میزان زکات جمع آوری شده امسال را 34میلیاردو172میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مردم این شهرستان در پرداخت فریضه زکات رتبه اول استان گلستان راکسب کردند.

 

آخوندامان دردی کوچک نژاد در گفتگویی افزود: زکات جمع آوری شده در هر منطقه صرف نیازهای مردم و عمران و آبادانی همان منطقه هزینه می شود.

وی گفت: یکی ازکشاورزان شهرستان 700 میلیون ریال زکات خود را به خرید یک دستگاه دیالیزاختصاص داد که این دستگاه خریداری و دربیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)کلاله نصب شد و از آن بیماران کلیوی منطقه،استفاده می کنند.

وی گفت: 14 میلیارد و 893 میلیون ریال از زکات جمع‎آوری شده و تشویقی دولت برای پروژه های عمرانی از قبیل مسجد، حسینیه، زینبیه، خانه عالم و قرآن، پروژه های دهیاری و استانداری، پروژه های بسیج و سپاه، حوزه علمیه و طرح‎های مشابه هزینه شده است.

آخوند کوچک نژاد خاطر نشان کرد: همچنین 22 میلیارد و 755 میلیون ریال برای طرح های حمایتی از قبیل درمان، تحصیل، ازدواج، آزادی زندانیان (بدهکاران دیه غیر عمد) مسکن و سایر موارد حمایتی در شهرستان هزینه شده است.

به گفته وی، شورای زکات کلاله با مشارکت ائمه جمه وجماعت، روحانیون و رابطین زکات، برای ترویج این فریضه الهی در بین اقشار مختلف مردم تلاش‎های بسیاری را انجام می دهد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار