سرویس اجتماعی:

بالاخره صدای تاکسی داران کلاله درآمد

1403-06-30 01:06:33
0
63

سرویس اجتماعی: جمعی از تاکسی داران شهرکلاله درخصوص جایگاه ایستگاه و جابجایی مسافران درون شهری خود انتقاد کردند.

 

قنبرناصری رئیس شرکت تعاونی تاکسی رانی کلاله در گفتگویی از انتقاد جمعی از تاکسی رانان نسبت به محل استقرار شان خبر داد و گفت: تاکسی های شخصی با ورود به مرز شهری، بدون توجه به حق تاکسی داران درون شهری،مسافران درون شهری را سوار کرده و درحقیقت موجب اجحاف در حق این تاکسی داران می شوند.

وی افزود: این کار تاکسی های شخصی باعث ایجاد مشکل در کسب و کار تاکسی داران درون شهری شده است واین موضوع باعث افزایش انتقاد تاکسی داران می شود.

کلاله خبر،بیاید رکو راست باشیم،این مشکل ناشی از عدم مدیریت خود تاکسی رانان درون شهری است چرا که طمع زیادی دارند و جایگاه همیشگی آنها،فقط فقط در ایستگاه کلاله به گنبد است و تا تاکسی آنها از مسافران مینی بوس ها پر نشود،حرکت نمی کنند و به تبع مسافران بین دو ایستگاه شهری پس از انتظار فراوان یا با تاکسی های پر روبرو می شوند و یا تاکسی ای برای جابجایی پیدا نخواهند کرد و در پی آن مجبور به جابجایی با تاکسی های شخصی می شوند.

باید به رئیس تعاونی تاکسی داران کلاله گفت: تاکسی داران کلاله ناز و کرشمه زیادی دارند،مسافری که پول خورد ندارد، جابجا نمی کنند، یا اگر چابجا کنند،کلی منت سرمسافر می گذارند!.کمتر از 3 نفر را به شهرک فرهنگیان یا روستای کوسه نمی برند!. به بهانه پایان روز کاری خالی از کنار مسافر رد می شوند و اعتنایی به مسافر نمی کنند!.

هر مسافری با دیدن چنین ناز و کرشمه ای نسبت به تاکسی های درون شهری دلسرد می شود و برای جابجایی های درون شهری خود به آژانس ها و تاکسی های شخصی پناه می برد.

نتیجه ای که از گفته های بالا می توان درک کرد این است که باید ابتدا ناوگان تاکسی رانی کلاله را ساماندهی کرد و تاکسی داران حق مسافر را در خود فرهنگ سازی کنند و در وهله بعدی فرهنگ مسافرکشی را به تاکسی های شخصی بیاموزند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار