برنامه های هفته جشن نیکوکاری درکلاله اعلام شد

1403-06-30 01:06:37
0
57

سرویس فرهنگی: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله برنامه های هفته جشن نیکوکاری در کلاله را اعلام کرد.

 

آخوند کوچک نژاد در گفتگویی با اعلام برنامه های هفته نیکوکاری گفت: همزمان با سراسزکشور،دانش آموزان کلیه مدارس شهرستان کلاله با برپایی جشن نیکوکاری به یاری دوستان خود خواهند آمد و همه کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای نیازمندان همان مدرسه هزینه می شود.

وی افزود: در روز 15 اسفند ماه جشن نیکوکاری در سطح شهر و روستاها برگزار می شود و همچنین یاران کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز جمعه 16 اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه اهل تشیع و تسنن کمک های مومنین را برای نیازمندان جمع آوری می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله تصریح کرد: شنبه 17 اسفندماه،افتتاح دفتر شبکه نیکوکاری را در مسجد صاحب الزمان (عج) کلاله را در دستور کار داریم تا به نیازمندان محلی ارائه کمک های مالی و مشاوره ای داشته باشد.

آخوند کوچک نژاد اذاعان داشت: باهمکاری شبکه بهداشت و درمان و پزشکان داوطلب به روستاهای محروم شهرستان(چالجه و قویجق) خواهیم رفت تا به مداوا و درمان بیماران این روستاها بپردازیم وباید یاداورشویم که تمامی داروهای مورد نیاز نیز از سوی کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان و با مشارکت خیرین زکات کلاله تامین می شود.

این مسئول درادامه سخنان خود گفت: باهمراهی خیرین نیکوکار شهرستان در این هفته به دیدار ایتام و نیازمندان خواهیم رفت تا با بررسی مشکلات آنها قبل از سال نو،حداقل نیازهای محرومان را تامین نماییم و در 20 اسفند ماه،توزیع سبد کالای غذایی،البسه و کفش بصورت رایگان در بین افراد شناسایی شده را خواهیم داشت.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار