سرویس اجتماعی:

شهردارکلاله از دستاوردهای سفر خود به کیش گفت

1403-06-30 01:06:33
0
56

سرویس اجتماعی: شهردار کلاله از دستاورهای خود از سفر کیش برای شهرستان کلاله گفت.

 

رسول بامری درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: برخلاف جو سازی سایت های استان درخصوص سفربه کیش شهرداران،این سفر بیشتر جنبه آموزشی داشت تا تفریحی!

وی افزود: درمجموع، کل سفر ما به کیش 3 روز بطول انجامید و از این سه روز دو روز آن صرف کلاس های آموزشی شد که مشتاقان این امر می توانند عناوین این کلاس ها را در سایت ایده آل سیتی مشاهده نمایند.

شهردار کلاله از دستاوردهای این سفر برای شهر کلاله گفت و اظهار داشت: درسومین روز این سفر،به بازدید از نمایشگاه شهر ایده آل پرداختیم ودر این نمایشگاه جدیدترین ماشین ها و لوازم شهرسازی به نمایش گذاشته شده بود و پس از آن برای الگو گیری از ساختمان ها و پروژه های در دست ساخت در این شهر بازدید کردیم.

وی تصریح کرد: از بسیاری از مناظر و فضاهای سبز،برای بکارگرفتن این الگوها در شهرستان کلاله تصاویری تهیه نمودیم که این تصاویر به مسئول زیبا سازی شهر تحویل گردید.

بامری درادامه سخنان خود افزود: در این نمایشگاه از مخازن جمع آوری زباله نمونه برداری کردیم و در ابتدای امر قصد خریداری آن را از همان شرکت داشتیم،اما با درنظر گرفتن هزینه های آن،این نمونه را در خود استان گلستان وبا هزینه کمتر سفارش دادیم.

وی گفت: قبل از شب عید حدود 30 سطل زباله ثابت و 40 مخزن زباله سیار در شهرستان کلاله مستقر می شود.

شهردارکلاله یادآور شد: از دیگر دستاوردهای این سفر این بود که بفکر ایجاد سنبلی برای شهرستان باشیم و در این راستا هندوانه ای با بوته آن برای ساخت، سفارش دادیم که در بهترین نقطه شهر نصب می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار