سرویس اجتماعی:

کلاله و مسافران نوروزی

1403-06-30 01:06:24
0
60


سرویس اجتماعی: فرماندارکلاله با اشاره به تلاش دستگاه‌های اجرایی مرتبط در جهت فراهم ساختن تمهیدات لازم برای استقبال ازمسافران نوروزی گفت: این شهرستان آماده پذیرایی ازمسافران نوروزی است.

 

به گزارش کلاله خبر،محمدتقی قزل‌سفلی عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات سال نو افزود: مسئولان شهری به خصوص شهرداری‌های کلاله و شهرفراغی در جهت پاکیزه کردن و زیباسازی ورودی و خروجی شهرها تلاش لازم را داشته باشند.

وی گفت: اداره راه و شهرسازی نیز ایرادهای فنی جاده‌ها و محورهای منتهی به اماکن زیارتی وگردشگری به خصوص محور زیارتگاه خالد نبی (ع) رابرطرف کرده تا مسافران و زوارایام سال نو خاطره خوشی از شهرستان کلاله داشته باشند.

فرماندارکلاله، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، سرویس‌های بهداشتی و خدماتی اماکن زیارتی و گردشگری این شهرستان رابیش از پیش به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی و سال نو مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی امنیت اماکن زیارتی و گردشگری را مثل همه جای شهرستان کلاله مورد توجه قرار می‌دهد.

قزل سفلی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان کلاله با تشکیل و راه‌اندازی گروه‌های نظارتی، اماکن زیارتی، سیاحتی و مراکز تهیه، تولید وعرضه مواد غذایی را با شدت بیشتری در معرض بازدیدهای خود قرارداده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار