سرویس ورزشی:

تیم شهید آسیابی کلاله به لیگ برتر فوتبال گلستان را ه یافت

1403-06-30 01:06:38
0
129

سرویس ورزشی: تیم فوتبال آسیابی شهرستان کلاله با شکست تیم دارائی بندر گز به لیگ برتر استان گلستان راه یافت.

 

به گزارش کلاله خبر، عصر روزگذشته تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله در مجموعه ورزشی امام رضا (ع)این شهرستان میزبان آبی پوشان دارائی بندر گز بودند.وآبی اناری پوشان کلاله در حالی به استقبال تیم بندری خود رفتند که در دیدار رفت به یک نتیجه قاطع و خیره کننده در خانه حریف دست یافته بودند.

یاران محمد آسیابی در دیدار رفت توانسته بودند با حساب 3بر صفر تیم قدرتمند دارائی را شکست دهند و در بازی امروز که در یک هوای کاملابهاری برگزار شد تیم شهید آسیابی بازی را بایک شیوه دفاعی شروع کرد وتنها چشم به  کاپیتان با تجربه خود در خط حمله یعنی حسن خادمی دوخته بود.

نیمه اول بازی حاکم مطلق میدان بندر گزی ها بودند که توپ ومیدان را در اختیار داشتند ومزد برتری خود را با به ثمر رساند یک پنالتی در یافت نمودند و درادامه تیم مهمان بارها تا آستانه فرو پاشی دروازه میزبان پیش رفت اما بی دقتی مهاجمان بندری مانع گل زنی بیشترآنها شد و آنها با همان یک گل به نیمه دوم بازی رفتند.

در نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست تیم میزبان رنگ وبوی حمله به خود گرفته بود محمد آسیابی با تعویض طلایی خود خیلی زود توانست به گل مساوی دست یابد آسیابی ها با پاسهای تند وتیز وکوتاه خود،بازیکن تازه وارد خود را با دروازه حریف تک به تک کردند وصلاح الدین نورمحمدی با یک ضربه محکم این گل را به ثمر رساند.

اما تیم بندری به گل به ثمر رسیده معترض بودند وبا اعتراض ها ی خود باعث شدند که داور کاپیتان تیم بندری را با کارت قرمز از زمین اخراج کند، تیم ده نفره دارائی که کار را برای خود تمام شده میدید دست به خوشنت های بی مورد زد وتیم شهیدآسیابی که در اواخر بازی چندین بار تیر دروازه حریف را به لرزه در آورده بود توانست تیر خلاص خود را بر پیکره تیم دارائی خالی کند ودر دقیقه 85 بازی توسط مهاجم ریز نقش خود بهنام فرهنگ به گل برتری دست یابد.

گفتنی است که در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم شهید آسیابی توانست با اقتدار (5بر 1 )به لیک برترفوتبال استان صعود نماید و در دیگر بازی تیم استقلال سرکلا کردکوی با شکست تیم پارس تمیشه کردکوی توانست به لیگ برتر استان راه یابد.

 

به گزارش کلاله خبر،اسامی تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله بشرح ذیل می باشد:

1-آنا قربان نجاری

2-شراف الدین حقانی

3-حبیب اسد خانی

4-محمد تلنده

5-اسحاق مسعودی

6-بهنام فرهنگ 

7-هادی عطایی

8-محمد لطفی

9-محمد حسن چناشکی

10میثم ایشت

11حسن خادمی

12صلاح الدین نورمحمدی

13فرزاد دردی

14-مهدی گرایلو

15حامد غلامی

16هادی شریعتی

17نصیر قهری

18محمود کوکی

19-امید قره باش 

20-سر مربی :محمد آسیابی

21-کمک مربی : متین قربانپور

22-سرپرست بهمن مرادی

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار