سرویس اجتماعی:

فروش گوشت خوک در گرگان!

1403-07-03 05:07:23
0
44


سرویس اجتماعی : معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گلستان گفت : اين واحد صنفی متخلف با پيگير اداره نظارت بر بهداشت مواد غذايي دامپزشكي گلستان و هماهنگی دادستانی شهرستان گرگان پلمپ شد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،بايرام گلدي پوري معاون سلامت اداره كل دامپزشكي استان گلستان گفت: اين واحد صنفی متخلف با تلاشهاي مستمر و پيگير اداره نظارت بر بهداشت مواد غذايي دامپزشكي استان و با هماهنگي دادستاني شهرستان گرگان پلمپ گرديد.

وی افزود : از چند روز گذشته در پي گزارشات مردمي ، بلافاصله اكيپ نظارت بهداشتي به محل اعزام و بعد از بازدید مستقيم و مشكوك شدن به گوشتهاي موجود نسبت به نمونه برداری و ارسال آن به آزمايشگاه مركزي اداره كل دامپزشکی اقدام نمودیم .

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گلستان تصریح کرد : پس از انجام آزمايشهاي مولكولي و تأييد حرام بودن گوشت ، با هماهنگي دادستاني شهرستان گرگان این واحد صنفی پلمپ شد.


وي درپايان از كليه شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد تخلف بهداشتي در مراكز عرضه و توزيع مواد غذايي با منشاء دامي موارد را به نزديكترين اداره دامپزشكي شهرستان خود اطلاع رساني نموده يا گزارش خود را از طريق شماره تماس 1512 و يا شماره پيامك 10001512 ثبت نمايند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار