شهردار کلاله:

اقدامات اولیه برای اختصاص ایستگاه برای تاکسی هادر مینودشت انجام گرفت/هرگونه انتقاد از شهرداری را می پذیریم

1403-06-30 01:06:23
0
56

سرویس اجتماعی: شهردار کلاله از انجام اقدامات اولیه در خصوص اختصاص ایستگاه تاکسی مینودشت به کلاله در شهر مینودشت خبر داد.

 

رسول بامری درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: درپی انتشار گزارشی با عنوان"تاکسی رانان کلاله در مینودشت ایستگاه ندارند/اجحاف درحق رانندگان کلاله ای " در سایت کلاله خبر،پیگیر این موضوع شدیم وبا شهرداری شهر مینودشت رایزنی های اولیه را انجام دادیم.

وی افزود: درگفتگویی که با شهرداراین شهرداشتیم،وی شرط اختصاص دادن جایگاه ایستگاه تاکسی های کلاله در مینودشت را موافقت شورای ترافیک این شهر در خصوص واگذاری یا عدم واگذاری ایستگاه به تاکسی های کلاله دانست وگفت: با موافقت شورای ترافیک شهرستان یک جایگاه به تاکسی های کلاله اختصاص می یابد.

شهردارکلاله افزود: آنچه که از سخنان این مسئول آشکار بود،این بود که آنها با محدودیت های مکانی در این شهر روبرو هستند و برای اختصاص ایستگاه به رانندگان کلاله ای جایگاهی ندارند و احتمال موافقت شورای ترافیک این شهرستان دراین خصوص کم می باشد ولی شهرداری و شورای شهر کلاله برای اختصاص این ایستگاه تلاش های خود را می کند و در این خصوص رایزنی های متعددی با مسئولین این شهر خواهیم داشت.

گفتنی است که در شهر مینودشت برای تاکسی های گنبد و گالیکش ایستگاه وجود دارد و رانندگان این شهرها برای جابجایی مسافران خود با مشکلاتی اعم از توقیف مدارک رانندگی مانند دفترچه رانندگی و جریمه های راهنمایی و رانندگی دست وپنجه نرم نمی کنند و امیدواریم مسئولین این شهرستان برا ینظم بخشیدن به ترافیک شهری خود اقدامات مناسبی را انجام دهند.

هرگونه انتقاد از سوی رسانه را می پذیریم

شهردار کلاله در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار کلاله خبر گفت: هرگونه انتقاد از شهرداری را به دیده منت می پذیریم چرا که این انتقادات جنبه سازنده دارد و می تواند در بسیاری از موارد ما را بسوی هدف اصلی هدایت کند و با ارائه چنین انتقاداتی ما ریشه بسیاری از مشکلات را در شهر پیدا خواهیم کرد و درجهت مرتفع سازی این مشکلات اقدامات لازم انجام می دهیم.


 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار