یادواره 22 شهید دانش آموز و3 شهید فرهنگی برگزار شد

1403-07-27 08:07:24
0
73

یادواره 22 شهید دانش آموزی و 3 شهید فرهنگی هشت سال دفاع مقدس شهرستان کلاله برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر٬این یادواره به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش پرورش شهرستان کلاله در سالن شهید عودی برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز گردید و بعد از سرود جمهوری اسلامی آقای محمد زاده رئیس آموزش پرورش شهرستان کلاله به مهمانان خیر مقدم گفتند و در ادامه خاطره ای از دوران دفاع مقدس توسط آقای علی قزلسفلو بیان شد و در ادامه مراسم با مداحی آقای مولایی رنگ و بوی روحانی به خود گرفت. در این مراسم آقای عتیقی معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سخنرانی کردند ایشان در سخنرانی خود به این نکته اشاره کردند که دانش آموزان امروز باید بارفتن به سرزمین های جنگی جان فشانی های شهیدان را ببینند و به آیندگان منتقل کنند.

ایشان افزود:در دوران دفاع مقدس وقتی یک شهید می دادیم ده نفر در جبهه جایگزین این شهید می شدند در این نبرد دشمن آسیب می دید و دشمن با پند گرفتن از این مطلب در حال حاضر راهی را جایگزین کرده است که با منحرف کردن یک نفر ده نفر دیگر را از این طریق به گرداب خود می کشد که جوانان و دانش آموزان باید هوشیار باشنددر این گرداب اسیر نشوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار