سرقت 40 گوسفند با اسپری فلفل در غرب گرگان

1403-08-01 08:08:46
0
15

سرویس اجتماعی: سحرگاه شنبه تعدادی از سارقین با اسپری فلفل به مقر گوسفندان در روستای سرکلاته گرگان حمله کرده وبعد از بستن دست و پای نگهبان و کتک کاری وی ، بیش از 40 گوسفند وی را به سرقت می برند .

 

به گزارش کلاله خبر، سحرگاه شنبه سوم اسفندماه حوالی ساعت 2:30 شب تعدادی از سارقین به آغل گوسفندان در روستای سرکلاته گرگان واقع در 17 کیلومتری غرب گرگان حمله می کنند .

این سارقین که با دو پراید و یک دستگاه نیسان بودند ابتدا با لباس مبدل سازمانی به این محل مراجعه می کنند و در حالی که اسپری فلفل و تبر و چاقو داشتند نگهبان را درون پتو انداخته و تا جان داشت وی را کتک زدند .

سارقین بعد از زخمی نمودن نگهبان بیش از 40 گوسفند را سوار نیسان کرده و با خود بردند . صاحب گوسفندان (ع- چ)که همان صحنه نگهبان بوده به شدت زخمی شده است .

5 نفر ابتدا با ورود به این مکان به صاحب گوسفندان و نگهبان آنجا می گویند که ما ماموریم و به ما اطلاع دادند که شما اسلحه شکاری دارید و ما آمده ایم تا این قضیه را بررسی کنیم.

صاحب گوسفندان به آنها می گوید که باید نامه داشته باشید و در حالی که یکی از آنها به هوای دیدن اطراف، پشت صاحب گوسفند واقع می شود دست وی را می گیرد و یکی هم اسپری فلفل می زند و وی را داخل پتو می اندازند و با تبر به جانش می افتند .

تعداد گوسفندان در آغل بیش از این بوده اما گویا دیگر نیسان جا نداشته و سارقین فقط  توانسته اند نزدیک به 40 گوسفند را ببرند، با یک حساب سرانگشتی اگر قیمت هر کدام از گوسفندان میانگین 500 هزار تومان باشد به این دامدار روستایی 20 میلیون تومان ضرر وارد شده است . 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار