سرویس اجتماعی:

ساختمان اورژانس بیمارستان کلاله افتتاح شد

1403-08-02 07:08:27
0
64

سرویس اجتماعی: ساختمان ورژانس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله با حضور رضایی نزاد مدیر درمان دانشگاه علوم پزشگی گلستان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش کلاله خبر، رضایی نژاد در حاشیه مراسم افتتاح این ساختمان گفت: این ساختمان دارای 350 متر زیربنا می باشد و برای احداث آن 350 میلیون تومان هزینه گردیده وهمچنین برای خرید و تکمیل تجهیزات اورژانس کلاله 150 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: با ورود آمبولانس های جدید به استان،حداقل یک آمبولانس جهت رفع محرومیت به این بیمارستان تحویل داده می شود و همچنین مشکلات و کمبودهای بخش های تخصصی این بیمارستان مورد بررسی قرار می گیرد و در اسرع وقت جهت مرتفع سازی مشکلات و تامین تجهیزات اقدام می شود.

12 تخت ICU به بیمارستان کلاله اضافه می شود

عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان کلاله در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اعلام کرد: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده به میزان 3 هزار میلیارد تومان در سال 93 در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد تا در تکمیل بیمارستان های نیمه تمام کشور و تجهیز بیمارستان های مناطق کمتر توسعه یافته هزینه شود که تکمیل بخش نیمه تمام بیمارستان کلاله نیز شامل این طرح می شود.

وی افزود: با آماده سازی بخش فیزیکی(ساختمان بخش مراقبت های ویژه) در بیمارستان کلاله 12 تخت ICU به تخت های این بیمارستان اضافه خواهد شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار