سرویس اجتماعی:

روزهای تعطیل و هجوم بیماران به بیمارستان کلاله

1403-08-02 07:08:31
0
59

سرویس اجتماهی: در روزهای تعطیل بخصوص جمعه ها بیشتر پزشکان عمومی شهرستان کلاله در تعطیلات به سر می برند و در پی آن تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان افزایش می یابد.

 

به گزارش کلاله خبر، روزگذشته یکی از شهروندان کلاله ای طی تماسی از صف طولانی بیماران دربیمارستان کلاله خبر داد و نسبت به این موضوع گلایه کرد.

وی گفت: روز گذشته من به دلیل کسالت و بیماری و همچنین بسته بودن مطب های پزشکان، مجبور شدم به بیمارستان کلاله مراجعه نمایم و با مراجعه به این مکان،یا جمعیت زیاد بیماران روبرو شدم و راس ساعت 19/30 ویزیت گرفتم و باتوجه به اینکه بیماران قبل از من زیاد بودند،بالاخره ساعت 21/45 توانستم وارد اتاق دکتر شوم. من به عنوان یک شهروند از مسئولین بیمارستان کلاله خواستار رسیدگی این موضوع را دارم.

دراین راستا با علی ساورعلیا رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: نه تنها در شهرستان کلاله بلکه در شهرستان های دیگر و حتی در بیمارستان های استان نیز ما با مشکل کمبود پزشک عمومی مواجه هستیم و این امر باعث کاهش بازدهی بیمارستان می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله افزود: درروزهای تعطیل باتوجه به اینکه مطب پزشکان عمومی شهرستان تعطیل می باشد و برخی از پزشکان کشیک نیز در مرخصی بسر می برند،مجبور هستیم با یک پزشک کشیک پاسخگو بیمارن این بیمارستان باشیم.

ساورعلیا تاکید کرد: درخصوص کمبود پزشک عمومی برای بیمارستان کلاله با مسئولین ذیربط استانی رایزنی هایی انجام گرفته است وبرای افزایش پزشکان عمومی درخواست هایی به مرکز استان ارسال نموده ایم.

وی درپایان گفت: باتوجه به اینکه با کمبود پزشک عمومی روبرو هستیم،بازهم در خصوص مرتفع سازی این مشکل با رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله رایزنی هایی انجام می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار