فرماندارکلاله:

برای هرشهید شهرستان کلاله نهالی برزمین می کاریم

1403-08-02 07:08:32
0
61

سرویس فرهنگی: فرماندار کلاله درخصوص روز دختکاری گفت: امسال دانش آموزان کلاله ای به یاد شهیدان شهرستان کلاله در روز درختکاری برای هر شهید یک نهال می کارند.

 

به گزارش کلاله خبر، محمد تقی قزلسفلی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفت: امسال دانش آموزان شهرستان کلاله به یاد شهیدان و گرامیداشت تلاش های معلمان برای هر شهید و معلم کلاله ای یک نهال خواهند کاشت.

وی تاکیدکرد: باید دراین راستا اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستاان نسبت به تامین نهال های مورد نیاز با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشد.

قزلسفلی افزود: از مهمترین اقدامات این است که فرهنگ حفظ درخت و گسترش و توسعه جنگل ها در بین دانش آموزان مدارس نهادینه شود.

درادامه جلسه شورای آموزش و پرورش موضوع جشن نیکوکاری مطرح گردید و درخصوص چگونگی اجرای این طرح قبل از سال نو بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در تمامی مدارس شهرستان،روز 14 اسفند ماه جشن نیکوکاری برگزار شود و تمامی وجوه جمع اوری شده در بین نیازمندان مدارس توزیع گردد.

گفتنی است که در آخرین جشن نیکوکاری 390 میلیون ریال پول نقدی جمع آوری شد که از این بین 170 میلیون آن از سوی دانش آموزان مدارس بود.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار