سرویس اجتماعی:

کشف ۱۳ سکه تاریخی از متخلفین در شهرستان مینودشت

1403-08-01 09:08:02
0
14

سرویس اجتماعی: سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: ماموران نیروی انتظامی در روز گذشته ۱۳ سکه تاریخی مروبط به دوره اسلامی در یک دستگاه خودرو را در شهرستان مینودشت کشف کردند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر، سرهنگ حمیدرضا شهمرادی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان مینودشت در حین کنترل خودرو های عبوری به راننده یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند که در بازرسی از این خودرو ۱۳ سکه تاریخی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: قدمت این سکه های تاریخی توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مشخص شد و آنها اعلام کردند که این سکه ها به دوران اسلامی مربوط می شود.

وی در ادامه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان مینودشت خبرداد و افزود: در اجرای این طرح با خورده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد شده است.

سرهنگ شهمرادی اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مدت ۳ روز به طول انجامید که در اواخر این طرح مامورین انتظامی شهرستان به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از خودرو یک کیلو و ۴۷۰ گردم تریاک کشف شد.

وی اذعان کرد: در این راستا ۲ توزیع کننده مواد مخدر و ۷ معتاد شناخته شده و کارتون خواب نیز دستگیر شدند که از این افراد حین دستگیری مقداری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت از شهروندان خواستار اعلام هرگونه اطلاعات و اخبار مربوط با پلیس ۱۱۰ شد و افزود: اطلاع رسانی به موقع شهروندان سببف صیانت و پاکسازی محلات و روستاها از وجود افراد مجرم و یا سودجو و قاچاقچی خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار