توسط واحد بهداشت محیط شهرستان گالیکش انجام شد :

کشف 2 تن محموله مواد غذایی فاسد در گالیکش

1403-08-01 08:08:54
0
9

سرویس اجتماعی: با تلاش نیروهای ایست و بازرسی تنگراه 2 تن کشمش فاسد در گالیکش کشف و ضبط شد.

 

به گزارش کلاله خبر،محسن خانلرپور مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان گالیکش در گفت و گو با نیلکوه افزود: این محموله از شهر بجنورد عازم گرگان بوده است که توسط نیروهای ایست و بازرسی پاسگاه تنگراه کشف و در معیت نیروی اتظامی به شبکه بهداشت شهرستان ارجاع شده است.

وی افزود: در برسی های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای، واحد نظارت بر درمان و کارشناسان اداره دمپزشکی، این محموله غیر قابل مصرف برای انسان تشخیص داده شد و جهت اخذ دستور مسئول محترم قضایی مراحل قانونی آن طی شد.

مسئول واحد بهداشت محیط گایکش تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3330 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و ضبط و مقدار 2830 کیلوگرم مواد غذایی نیز معدوم شده است.

خانلرپور در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز از نخستین روز اسفند ماه طرح کشیک نوروزی شهرستان برای بازرسی و نظارت هر چه بیشتر محل های فروش مواد غذایی شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: در این ایام تعداد 17 کارشناس به صورت گسترده و روزانه از اماکن تهیه غذا، رستورانها، قنادی ها و محل های توزیع مواد غذایی بازرسی خواهند کرد.

خانلرپور از مردم گالیکش خواست تا با مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره رایگان 1490 در میان بگذارند تا کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان گالیکش در اصرع وقت موضوع را پیگیری کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار