نیم نگاه مسئولین استانی را می طلبد:

تلاش های یک مدیر کلاله ای برای اثبات اداره خود

1403-08-02 07:08:19
0
57

سرویس اجتماعی:  یکی از مسئولین شهرستان کلاله برای اینکه اداره زیر نظر خود را به دیگران اثبات کند از هیچ تلاش مثبتی دریغ نمی کند.

 

به گزارش کلاله خبر، این روزها کمتری کسی در استان پیدا می شود که از قضیه تعطیلی فرودگاه کلاله آگاه نباشد و تعطیلی این فرودگاه نقل تمام جلسات خانوادگی و اداری شده است.

چندین یاداشت و گزارش برای جلب توجه مسئولین استانی درخصوص چرایی تعطیلی این فرودگاه؟! در این سایت منتشر شد اما دریغ از یک نیم نگاه!

چندی پیش یکی از مسئولین استانی نوید بازگشایی مجدد این فرودگاه را داد اما بازهم وعده های این مسئول هم به نتیجه نرسید و کماکان این فرودگاه در خاموشی به سر می برد.

دراین میان تلاش های خلیل صادقی رئیس این فرودگاه برای اثبات وجودی فرودگاه به مردم جالب و کمی تامل برانگیز است چرا که با وجود چندین بار تعطیلی این فرودگاه،وی هنوز امیدوار به بازگشایی این فرودگاه است و بارها در این زمینه تبلیغات وسیعی انجام داد و این فرودگاه چندباری افتتاح و بعد از مدتی تعطیل شد.

دهه فجر بهترین فرصت برای شناساندن فرودگاه کلاله به مردم استان و همچنین یادآوری وجود این فرودگاه به مسئولین بود و ازجمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه در روز 12 بهمن بود که بصورت نمادین جشن ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران در این فرودگاه برگزار شد و همچنین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز در میان پارچه نوشته های مختلف،پارچه نوشته فرودگاه کلاله نمایان بود تا با دیدن شدن این پارچه نوشته در سایت ها و صدا و سیما تنگری در مسئولین ایجاد شود،اما بازهم تلاش های این مدیر به نتیجه مطلوب ختم نشد و هیچ توجهی به این فرودگاه جلب نشد.

امیدواریم حسن صادقلو استاندار گلستان تمهیداتی جهت از سرگیری پرواز های این فرودگاه درنظر داشته باشد و مردم شهرستان های کلاله و مراوه تپه شاهد بازگشایی مجدد فرودگاه خود باشند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار