گلایه ی یک شهروند:

نظارتی برنانوایی های کلاله نیست

1403-08-02 07:08:20
0
62


سرویس اجتماعی: یکی از شهروندان کلاله ای با ارسال مطلبی به سایت کلاله خبر مدعی است که بر نانوایی های شهرستان کلاله نظارتی نیست.

 

به گزارش کلاله خبر، وی در مطلب ارسالی خود مدعی شده است که بر نانوایی های شهرستان کلاله نظارتی انجام نمی گیرد و اظهار داشته که من به عنوان یک شهروند کلاله ای به دلیل اینکه فرزندانم در شیفت صبح به مدرسه می روند مجبور هستم برای تهیه نان گرم به نانوایی بروم و نان بخرم.

همانطور که می دانید طبق قانون باید نانوایی ها 10 دقیقه مانده به ساعت 6 نان خود را آماده کنند،اما نه تنها این کار را نمی کنند بلکه ساعت 7 هم هیچ یک از نانوایی ها، نانی برای مشتریان ندارند.

بارها و بارها با این مشکل مواجه شده ام و با دست خالی به خانه برگشتم و یا اینکه از نان های مغازه داران خریداری کرده ام و این مشکل را با مسئولین ذیربط مطرح کردم و حتی این مشکل در ماه نامه "منشات" کلاله منتشر شد ولی بازهم قدمی برای رفع آن برداشته نشد.

گفتنی است نانوایی های شهرستان کلاله برای زودتر تمام کردن نان خود،نان ها را به تعداد زیاد به مغازه داران و یا روستاییان می فروشند و در پی آن نانی برای شهروندان کلاله باقی نمی ماند.

با تشکر از این شهروند،برای پیگیری این موضوع با مسئولین ذیربط برای رفع این مشکل شهروندان گفتگویی خواهیم داشت و نتیجه این گفتگو در همین سایت منشر می شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار