امام جمعه کلاله:

بمب اتم ایران،ملت همیشه در صحنه آن است

1403-08-02 07:08:24
0
61

سرویس سیاسی: امام جمعه شهرستان کلاله خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: بمب اتم ایران،ملت همیشه در صحنه آن است و شما باید از این مردم بترسید.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان کلاله خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: بمب اتم ایران،ملت همیشه در صحنه آن است و شما باید از این مردم بترسید.

وی افزود: ملت ایران را از گزینه های نظامی نترسانید همانطورکه 8 سال در رکاب صدام با ما جنگید و نتوانستید کاری از پیش ببرید،بازهم با گزینه های نظامی روی میز خود نمی توانید این ملت را بترسانید.

کشیری تصریح کرد: آمریکایی ها انقدر کلمه کلیشه ای "گزینه های نظامی روی میز است" را تکرار کردند که انسان با شنیدن دوباره آن حالت تهوع می گیرد.

امام جمعه کلاله خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر مرد میدان هستید اقدام نظامی کنید تا ملت ایران یک بار و برای همیشه تکلیف خود را با آمریکا و دشمنان خود معلوم کنند،چرا که مرم فهیم ایران دشمنان خود را خوب شناخته اند و برای مبارزه با آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی بابیان اینکه گروهک داعیش دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستندگفت: در بولتنی محرمانه اعلام شد که این گروهک تا کنون 375 امام جماعت اهل سنت را در نقاط مختلف جهان سربریده اند و این اقدام جز برای ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی نیست.

کشیری اظهار داشت: هرجایی که خدا بخواهد دشمنان ملت ایران را خوار و ذلیل کند،سخن نسنجیده ای بر زبان آن دشمن جاری می سازد تا اینگونه مردم ایران بخاطر دفاع از ملت خود به خیابان ها بیایند.

امام جمعه کلاله خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن خطاب به مسلمانان فرموده است که برای مقابله با دشمنان تجهیزات و غذای کافی مهیا کنید وبا دوری از تفرقه و تشتت، همیشه آماده مبارزه با دشمن باشید.

کشیری تاکید کرد: اولین کلاهک هسته ای را فرانسوی ها به اسرائیل تقدیم کردند و در حال حاضر این رژیم فاسد دارای 270 کلاهک هسته ای است و الان وقت این نیست که مسلمانان در بین خود تفرقه ایجاد کنند چرا که دشمنان اسلام از چنین موقعیت هایی استفاده می کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار