رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

مردم کلاله در22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند

1403-08-02 07:08:24
0
60

سرویس سیاسی:  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: مردم شهرستان کلاله با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن،همچون سال های گذشته مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: مردم شهرستان کلاله با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن،همچون سال های گذشته مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

وی افزود: این نوید را می دهیم که همانند سال های گذشته، حضور مردم گسترده و پرشور خواهد بود و این مردم با این حضور خود نشان خواهند داد که ملت ایران بخصوص مردم کلاله مردم شرایط سخت هستند و در این شزایط هم تن به ذلت نخواهند داد.

وی افزود: ملت ایران با حضور گسترده خود به دشمنان داخلی و خارجی نظام ثابت خواهند کرد که در هر شرایطی از آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم نظام پاسداری می کنند.

ذیلمی اشاره ای به اثرات مثبت حضور مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن داشت و گفت: باحضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن،دشمن نتیجه عملکرد خود را خواهد دید و بسیاری از معادلات سیاسی، نظامی و منطقه ای دشمن برهم می خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن در کلاله از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع شهرستان شروع می شود و پس از عبور از میدان احمدی در میدان امام خمینی(ره) کلاله پایان می یابد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار